asad Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tenker da på en film som jeg redigerer med ADobe premiere.Støtter playstation denne type filer? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Xboxen min spiller hvertfall av .avi filer, men den er modifisert. Vet ikke om det går med en orginal xbox. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 du kan jo brenne rett til en DVD fra adobe premiere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Om du tenker på å brenne filmen til en DVD så funker det på PlayStation 2, men langt i fra optimalt. Filmen har lett for å hakke etterhvert, og PS2'en liker det ikke akkurat... Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Om du tenker på å brenne filmen til en DVD så funker det på PlayStation 2, men langt i fra optimalt. Filmen har lett for å hakke etterhvert, og PS2'en liker det ikke akkurat... jasså`? Begynner det å hakke etterhvert? nei. dette blir for mye kluss uansett. har en 6 timers film, og den hadde jo uansett ikke fått plass på en dvd.. ser ut som det blir vhs atter en gang Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Om du tenker på å brenne filmen til en DVD så funker det på PlayStation 2, men langt i fra optimalt. Filmen har lett for å hakke etterhvert, og PS2'en liker det ikke akkurat... jasså`? Begynner det å hakke etterhvert? nei. dette blir for mye kluss uansett. har en 6 timers film, og den hadde jo uansett ikke fått plass på en dvd.. ser ut som det blir vhs atter en gang har du en moddet xBox kan du jo bare kopiere den over på hardisken... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Om du tenker på å brenne filmen til en DVD så funker det på PlayStation 2, men langt i fra optimalt. Filmen har lett for å hakke etterhvert, og PS2'en liker det ikke akkurat... jasså`? Begynner det å hakke etterhvert? nei. dette blir for mye kluss uansett. har en 6 timers film, og den hadde jo uansett ikke fått plass på en dvd.. ser ut som det blir vhs atter en gang Det er hvertfall min erfaring. Lagde en film fra sommerferien i fjor fks., redigerte og ordna, og brente til DVD. Brukte DVD+R-plater. PS2'en greide å spille den av, men etter en stund (tre kvarter omtrent) så begynte det og hakke, og da måtte jeg bare slå av og vente litt før jeg fikk den til å gå normalt igjen. Så..jeg anbefaler deg ikke å bruke PS2'en for ofte til å spille av brente DVD'er. Med mindre du har en av de versjonene da (PS2 Silver osv.) som faktisk på papiret skal kunne spille brent. Har selv ingen erfaring med disse, så der vet jeg ikke hvordan det er. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Min Orginale PSTwo spiller hjemmebrente DVD-R plater. Uten problem. Jeg hadde også en chippa ps2 før, den spilte også det meste (alt) Endret 6. juli 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå