Apoc_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Hei. Jeg lurer på en sak. Spises det mest levende fisk ( altså sjødyr/havfruer som spiser andre fisker ). Eller spiser vi mennesker mest fisk? Kanskje litt vrient formulert, men spørsmålet er altså: Spiser fisker mer fisk enn mennesker? Endret 7. juni 2005 av Apoc_ Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) JA KAnsje Endret 7. juni 2005 av Tdnoz Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) for dere som ikke skjønte hva han lurte på: spiser fisker eller mennesker flest/mest fisk? tror det er dette trådstarter er ute etter, mitt svar er: med tanke på at det er flere fisk enn mennesker og at faktisk fisk gjerne bare spiser fisk, mens de fleste mennesker har ett variert kosthold, så vil jeg nok si at fisk og havfruer spiser mer fisk og lignende enn mennesker Endret 7. juni 2005 av aklla Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvorfor er ikke dette spørsmålet bare stilt i "snedige ting du lurer på"-tråden? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Havfruer spiser mennesker. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvorfor er ikke dette spørsmålet bare stilt i "snedige ting du lurer på"-tråden? Godt spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg