jingt Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Det rare var at vi ikke fikk oppgitt noen grunn. De bare sa at vi ble fritatt Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det rare var at vi ikke fikk oppgitt noen grunn. De bare sa at vi ble fritatt Da antar jeg dere ikke ble trukket ut, enkelt og greit. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Ikke noen personlige grunner ihvertfall. For de 8 siste på klasselista i 10D(klassen) ble fritatt. Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 jeg har aldri hørt om noen som blir fritatt fra eksamen, men vet det kan skje.. hvilken klasse går du i venn? i 1. og 2. klasse på VGS kommer man ikke nødvendigvis opp.. dvs blir ikke trukket ut, ikke snakk om fritak.. 1. klasse må man ikke komme opp i det hele tatt 2. klasse må man komme opp i enten muntlig eller skriftlig eller begge. bare dra på ferie, gjorde jeg i 10. slapp unna eksamen i norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå