Dr.X Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei alle sammen! Hvem av dere har best casemod?? Har ikke bilder fra mitt enda men det kommer snart!! Vis bilder !! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 jeg har verdens tøffeste case men har ikke ferdig bilde av dem ..(skal ta det nå med verdens dårligeste kamera) men du kan se bygginga av det (ikke ferdig) på http://www.7p7power.tk (ikke klag) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Hvis noen tror at de har "bra" casemod sä ta en kikk pä bit-tech.net ! GOO Mod'en er desidert BEST, ingen har bedre case enn det! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 LA ut noen ferdig bilder her men har et RÆVA webcam jeg tokk bildene med.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Ä herrigud, bildene er sä därlig at man ikke ser noen ting jo! Er det ingen der ute som har bra bilder fra maskina si? Kom igjen alle nerdene pä hardware.no, jeg vet at manga av dere er casemoddere! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 1: Du er på feil forum det finnes et eget "case mod" forum på HW nettet.. (hint: overklokking.no) 2: Skal faktisk kjøpe et digicam i morra.. (jeg sa bildene var RÆVA) Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Feilpostet. Skulle ligget under "casemods", ikke "annet om data". Tråden flyttes til "feilpostinger". -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg