qtip Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 jeg har en maskin hjemme med Win XP og ADSL tilkobling. Jeg har forsøkt å kjøre fjernstyring fra jobben via Tight VNC, men får ikke kontakt (sikkert firewall e.l. på jobben). Er det en program som jeg kan kjøre som fungerer via http? Lenke til kommentar
600XL Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Prøv med LogMeIn. Du finner det her https://secure.logmein.com/go.asp?page=home Lenke til kommentar
benlen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Jeg har selv prøvd diverse VNC, men aldri kommet helt i mål av samme grunn som deg, men jeg vil anbefale deg å teste www.logmein.com Det var bare å installere også funket det! Jeg har bruk de en stund nå og er veldig fornøyd! Edit: som sagt.... Endret 7. juni 2005 av benlen Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Vil det funke å styre alle mulige programmer mot hjemmepcen fra jobben? Høres ganske bra, må bare hive opp en pc hjemme for fjernstyring :-). Telcontar Lenke til kommentar
qtip Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Er dette en gratis-tjeneste? Har kun behov får å fjernstyre maskinen hjemme, ikke overføre filer e.l..... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 har ikke real vnc webstøtte? Holdt føre jeg såg det Lenke til kommentar
qtip Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Hvordan setter man opp / konfigurerer Java viewer for Tight VNC da? Må noe gjøres både på server og klient maskin? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er dette en gratis-tjeneste? Har kun behov får å fjernstyre maskinen hjemme, ikke overføre filer e.l..... Det er gratis, jeg testet dette nettopp mot min egen pc fra en annen pc på jobben. Fungerer utmerket som fjernstying, pluss at det er fult mulig å overføre filer også Telcontar Lenke til kommentar
Sire Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er dette en gratis-tjeneste? Har kun behov får å fjernstyre maskinen hjemme, ikke overføre filer e.l..... Det er gratis, jeg testet dette nettopp mot min egen pc fra en annen pc på jobben. Fungerer utmerket som fjernstying, pluss at det er fult mulig å overføre filer også Telcontar Tror ikke tjenesten med å overføre filer er gratis. Det er sikkert bare en evaluering. Du kan dog omgå dette ved å sende filer på vanlig måte via epost. Eller bruke ezail. (www.ezail.com) Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er dette en gratis-tjeneste? Har kun behov får å fjernstyre maskinen hjemme, ikke overføre filer e.l..... Det er gratis, jeg testet dette nettopp mot min egen pc fra en annen pc på jobben. Fungerer utmerket som fjernstying, pluss at det er fult mulig å overføre filer også Telcontar Tror ikke tjenesten med å overføre filer er gratis. Det er sikkert bare en evaluering. Du kan dog omgå dette ved å sende filer på vanlig måte via epost. Eller bruke ezail. (www.ezail.com) Godt mulig det, for min del er dog selve fjernstyringen viktigst. Jobben sperrer for all P2P Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå