Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjernstyring av PC via HTTP

Anbefalte innlegg

jeg har en maskin hjemme med Win XP og ADSL tilkobling. Jeg har forsøkt å kjøre fjernstyring fra jobben via Tight VNC, men får ikke kontakt (sikkert firewall e.l. på jobben).

Er det en program som jeg kan kjøre som fungerer via http?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv prøvd diverse VNC, men aldri kommet helt i mål av samme grunn som deg, men jeg vil anbefale deg å teste www.logmein.com

Det var bare å installere også funket det!

Jeg har bruk de en stund nå og er veldig fornøyd!

Edit: som sagt....

Endret av benlen
Lenke til kommentar
Er dette en gratis-tjeneste? Har kun behov får å fjernstyre maskinen hjemme, ikke overføre filer e.l.....

Det er gratis, jeg testet dette nettopp mot min egen pc fra en annen pc på jobben. Fungerer utmerket som fjernstying, pluss at det er fult mulig å overføre filer også

Telcontar

Lenke til kommentar
Er dette en gratis-tjeneste? Har kun behov får å fjernstyre maskinen hjemme, ikke overføre filer e.l.....

Det er gratis, jeg testet dette nettopp mot min egen pc fra en annen pc på jobben. Fungerer utmerket som fjernstying, pluss at det er fult mulig å overføre filer også

Telcontar

Tror ikke tjenesten med å overføre filer er gratis. Det er sikkert bare en evaluering. Du kan dog omgå dette ved å sende filer på vanlig måte via epost. Eller bruke ezail. (www.ezail.com)

Lenke til kommentar

Telcontar

Tror ikke tjenesten med å overføre filer er gratis. Det er sikkert bare en evaluering. Du kan dog omgå dette ved å sende filer på vanlig måte via epost. Eller bruke ezail. (www.ezail.com)

Godt mulig det, for min del er dog selve fjernstyringen viktigst. Jobben sperrer for all P2P :cool:

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...