Gå til innhold

Fujitsu siemens amilio - skjerm ødelagt?

Anbefalte innlegg

Hei har en to år gammel Fujitsu siemens amilio D søm er begynt å trøble. :dontgetit:

I oppstart får jeg et lite glimt av logoen til FS før skjermen blir svart.

Jeg kan videre bare såvidt skimte skjermbildet i bakgrunnen.

Pc starter videre som normalt og funker utenom dette.

Er det skjermen som har tatt kvelden?.

Jeg er rimelig sikker på at det funker med ekstern skjerm, er det da noe jeg kan forsøke i softwaren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som et backlightproblem. Ta kontakt med FS, så burde det ikke være noe problem å få det fikset.

Edit: FJ = FS :blush:

hmm backlightproblem ...høres realistisk ut det, må vel inn på et verksted for reperasjon da?

Testet nå med ekstern skjerm og det funket helt ok.

men er det ikke litt rart at en skjelden gang virker lysstyrken helt ok og jeg kan jobbe en hel kveld?

Tror du det har noe for seg å bruke recovery cd`n? har prøvd å sette maskinen tilbake til et gjennopprettningspunkt, men den godtar ikke disse gjennoppretningsdatoene som er automatisk lagret på maskinen

:ermm:

Lenke til kommentar

Har vel lite for seg tenker jeg, men er jo alltids verdt et forsøk ;) Laptopen må nok inn for å fikse backlight ja. Det de gjør da er å bytte skjermen. At det virker bra innimellom betyr vel bare at det snart er natta for godt :p

Lenke til kommentar
Har vel lite for seg tenker jeg, men er jo alltids verdt et forsøk ;) Laptopen må nok inn for å fikse backlight ja. Det de gjør da er å bytte skjermen. At det virker bra innimellom betyr vel bare at det snart er natta for godt :p

ok...takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...