Gå til innhold

3dmark 2001SE har slutta å fungere )(&%¤#¤%/#¤%/

Anbefalte innlegg

Jeg innstallerte nytt skjermkort og cpu , noe som gikk relativt greit.

Gainward Gf4 ti4600 og en Amd xp2100 .

Så kjørte jeg Madonion 3dmark for å teste ytelsen. Resultat: ca 10 000poeng.

I dag skulle jeg kjøre benchmarken 1 gang til men denne gangen kom det opp en feilmelding hvor det sto noe sånn som ...finner ikke minimuns 3d kort for å kjøre testen sjekk om directX er riktig innstallert.

Det jeg gjorde var å oppdatere windows xp og laste ned benckhmarken på nytt men jeg får fremmdeles oppp samme melding.?

Noe som vet hva som er galt?

MVH Oddbear1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner heller ikke at denne 3DMark scoren skal være så forbannet viktig. Jeg har sett maskiner som har fått 5000 poeng mer enn andre, men fremdeles ikke fungert så bra i spill som de som fikk dårligere score.

Men men nå er det da engang slik at noen får et kick av å skryte av scoren sin til andre....

Til saken....:

Jeg har faktisk hatt samme problem, og det jeg gjorde var å installere nye drivere til GeForce 2 kortet mitt. Vet ikke om det fungerer hos deg, men det skader ikke å prøve 29.80 driverne, de er meget bra (har selv testet dem) ellers så er de nyeste 30.30 tror jeg.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Du har sikkert prövd ä klokke skjermkortet ditt litt med Expertool ikke sant? Samme skjedde med meg.. Du mä ta System recovery i tilbehör i startmenyen..

det funker! Pröv ä test directx med "dxdiag". funker ikke det sä mä du ta system recovery..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...