Gå til innhold

Bilder av "ghost"

jænzsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mye scary bilder, jeg vet ikke om de er fake eller ekte, men skikkelig nifs å se på :S

En jente i svart skjole

En dame i bakgrunn

En spøkelse

Denne her er scary :S

Her er en av komentarene til en av brukerne om bildet over:

[/i] I would have to say that this one creeps me out, because of the history behind it! This building was burned down onwe time before this, when a little girl was playing with matches and threw one on the roof, and burnt the place and died in the fire. The building was reconstructed and then burnt down again just a few years later, when a news reporter snapped the photo he was going to do a story on the fire, the little girl appeared in the dorrway when the photo was developed! I think its real!

Hvis du trykker på "view comments" kan du se hva folk snakker om.

PS:

Denne er skikkelig syk, de ovenfor er ingenting i forhold, så det er sagt, du kan trykke HER

...Og ikke send meg private meldinger for faen, det er ikke min feil at du titter på de bildene, jævla snørrunger :no:

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
  Samtidig begynte arbeiderne å høre en surrende lyd fra et bestemt hjørne av slottet. Der fant man etter hvert et avlåst rom som viste seg å inneholde en rokk lik den barnepiken pleide å bruke.

Hva betyr rokk lik?

Sånn garn-spinne-ull-ting. Lik den barnepiken pleide å bruke.

Lenke til kommentar
  Samtidig begynte arbeiderne å høre en surrende lyd fra et bestemt hjørne av slottet. Der fant man etter hvert et avlåst rom som viste seg å inneholde en rokk lik den barnepiken pleide å bruke.

Hva betyr rokk lik?

En rokk er en sak du spinner ull på, og da sannsynligvis en lik rokk som det barnepiken hadde.

Lungemannen har bedre kondis enn meg, derfor skrev han det fortere. :p

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...