Anonym234 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 To brødskiver med diverse pålegg, og vann. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg spiser forkost hver dag. Klarer det ikke uten. Som oftest er det 2 brødskiver med nugatti. Må ha noe søtt på morgonen, klarer i alle fall ikke å spise noe salt. Drikke er som oftest diverse juicer, avhenger av hva som finnes hjemme. Av og til melk. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Spiser 1 brødskive med leverpostei og aggurk, og en med salami/hamburgerrygg Standard, enkelt og greit! EDIT: glemte melk! Drikker 3-4 glass melk Endret 14. juni 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Tre store porsjoner med havrefras med melk og sukker på og et glass appelsinjuice med en jernpille, to Møller's Dobbel og noen andre kosttilskuddspiller. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Tre store porsjoner med havrefras med melk og sukker på og et glass appelsinjuice med en jernpille, to Møller's Dobbel og noen andre kosttilskuddspiller. Sunne jævel Jeg vil også klare å spise så sunn frokost... eller i det hele tatt spise frokost Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Man må jo ha et sunt måltid om dagen... Er desverre ikke så sunn resten av dagen Men jeg greier meg ikke uten frokost om morgenen. Ikke nok med at jeg er sulten som en hest, men hvis jeg ikke spiser blir jeg trøtt (trøttere enn vanlig altså) utover dagen, sur, sliten og får vondt i hodet og vondt i magen av sult. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg spiser sjeldent frokost da jeg har en teit vane for å stå opp ti minutter før fadern kjører meg til skolen. Da blir det fadern som steker egg og bacon før jeg drar på skolen de få gangene jeg greier å vri meg opp i tide. De gangene jeg tar buss (som regel om sommeren, men dette er unntakstider) så lager jeg meg et par brødskiver med krydderskinke, baguettesalat (skinke, rar hvit greie som er i alle sånne salatpakker og mye annet snacks) og sitronmayones. Ja, jeg er usunn Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det er sunt å spise god mat. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Havregryn. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Efedrin, Melk og en banan. Jeg spiser tidelig lunch da så har ikke behov får så mye om morran Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 MealTech blandet med NestCafé Cappuchino Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har vanskeligheter med å spise frokost om morgenen når jeg skal til skolen eller reise bort tidlig på morgen. Men i helgene spiser jeg frokost. Da blir det enten en eller annen frokost blanding, toast i ny og ned eller helt vanlig grov brød med noe godt pålegg som ost og skinke, nugati, bringebær syltetøy..... Med et glass melk eller to. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 2 skiver loff (ristet) med ost og skinke + en stor porsjon havregrøt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå