Gå til innhold

Hva spiser du som oftest til frokost?


svamp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:mrgreen:

Man må jo ha et sunt måltid om dagen...

Er desverre ikke så sunn resten av dagen :(

 

Men jeg greier meg ikke uten frokost om morgenen. Ikke nok med at jeg er sulten som en hest, men hvis jeg ikke spiser blir jeg trøtt (trøttere enn vanlig altså) utover dagen, sur, sliten og får vondt i hodet og vondt i magen av sult.

Lenke til kommentar

Jeg spiser sjeldent frokost da jeg har en teit vane for å stå opp ti minutter før fadern kjører meg til skolen. Da blir det fadern som steker egg og bacon før jeg drar på skolen de få gangene jeg greier å vri meg opp i tide.

 

De gangene jeg tar buss (som regel om sommeren, men dette er unntakstider) så lager jeg meg et par brødskiver med krydderskinke, baguettesalat (skinke, rar hvit greie som er i alle sånne salatpakker og mye annet snacks) og sitronmayones.

 

Ja, jeg er usunn :p

Lenke til kommentar

Har vanskeligheter med å spise frokost om morgenen når jeg skal til skolen eller reise bort tidlig på morgen. Men i helgene spiser jeg frokost. Da blir det enten en eller annen frokost blanding, toast i ny og ned eller helt vanlig grov brød med noe godt pålegg som ost og skinke, nugati, bringebær syltetøy..... Med et glass melk eller to. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...