Peprepupp Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Havregrøt. Hver dag siden jeg var 1 år eller noe. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Frokost før jeg går på skolen har jeg ikke tid til.... Sove lengst mulig Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Havregrøt (havregryn, havrekli, solsikkekjerner, skummet melk, maaaasse kanel) Eller grovt brød med kokt egg. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg spiser fettfylte kaloribomber hver dag neida går nok i god gamaldags kneip med skinke eller gulost Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Enten en brødskive med kaviar \ leverpostei eller en God Morgen Yogurt av et eller annet slag . Drikker alltid appelsinjuice. Men jeg er et dovendyr så det er ofte jeg må skippe frokost for å rekke første forelesning .. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 en kopp kaffe og 2 risdede brødskiver med smør som smelter og bringebærsystetøy Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Ristet brødskiv med bringebær- eller jordbærsyltetøy eller brødskiv med roastbeef/majones/pepper, hvitost, skinke/ost eller salami/majones og et glass appelsin- eller eplejuice. Endret 8. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg spiser bare frokost i helgene, i hverdagene har jeg faktisk ikke tid til å sette meg ned før jeg må løpe til bussen. Når jeg spiser frokost spiser jeg brødskiver med et eller annet på, har ikke noe fast pålegg, men det går mye i nugatti og ost og skinke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Havregrøt.. og kaffe... Når jeg faktisk klarer å komme meg opp tidlig nok til å REKKE frokost, that is... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg spiser bare frokost i helgene, i hverdagene har jeg faktisk ikke tid til å sette meg ned før jeg må løpe til bussen. Når jeg spiser frokost spiser jeg brødskiver med et eller annet på, har ikke noe fast pålegg, men det går mye i nugatti og ost og skinke Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Idag: Brødskiver med leverpostei og agurk. Ellers: "Weetabix" med melk på.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 I dag spiser jeg Sprømix og Chilinøtter til frokost, og drikker cola da såklart. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 nå trur jeg det blir micro popcorn og cola her i huset Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 2 brødskiver klappet sammen med nugatti, eller 2 brødskiver (separate) med kinakål gulost og skinke. Jeg drikker vann etter jeg har pusset tennene, og ikke til frokost. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Idag vart det: "toasted loff", speilegg (knust plomme, stekt på begge sider), bacon, stekt tomat, et glass melk og et glass iskaffe. Alt laget selv. STOLT! Ellers er det en brødskive med pålegg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Sitter og spiser frokost nå, grandiosa for the win! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Grunnet at verdens dummeste tannlege har strammet reguleringen min+at jeg har trekt tre tenner så spiser jeg nudler hver dag og har gjort det i en uke. Klarer så vidt å spise vanlig brødskive uten skorper nå - Degj Edit: Også drikker jeg eplejuice til..det er digg! Endret 11. juni 2005 av DE1 Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Spiser havregryn med melk og bringebær syltetøy, hver dag, de siste 3-4 årene nå... Spiser det også til lunsj (den andre, etter skolelunsjen) og til kveldsmat. Hvis jeg må lage meg noe middagsmat alene ender jeg også som oftest opp med havregryn :!: Det er enkelt å lage, og man er mett lenge... (vet jeg ikke er helt godt skrudd sammen :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå