KimNK Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tar meg et glass jus eller melk. Å spise er det siste eg har lyst til om morgonen. Blir ikkje svolten før ut i 11-12 tida. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tar meg et glass jus eller melk. Å spise er det siste eg har lyst til om morgonen. Blir ikkje svolten før ut i 11-12 tida. Kanskje fordi du spiser rett før du legger deg eller spiser mye mat om kvelden? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Ein stykk skive (grovbrød pga einaste som er i huset) med diverse pålegg, vanligvis ost. Og såklart MELK! Edit: Glømte drikke Endret 8. juni 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Spiser frokost et par timer etter at jeg har stått opp. Går for det meste i varm mat som lasagne, kyllingvinger, pasta... Ja, jeg bruker mye penger på mat. En investering i kroppen vettu. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 2 brødskiver med banan, leverpostei eller brunost og et glass melk/oboy er det jeg spiser til frokost. Av og til spiser jeg litt cornflakes også, men som oftest blir det to kjappe brødblings. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 1 stk. brødskive 1 stk glass melk Ikke mye, men jeg bruker så lang tid på å spise om morgenen uansett... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 2 brødskiver med enten bringebørsyltetøy eller leverpostei og et glass melk. Så løper man av gårde til skolen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Spiser vel en brødskive eller 2, et glass med melk ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 1 x proteinshake 1-2 skiver med ost eller skinke og 1 liten håndfull nøtter. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Skive med nugatti og eplejuice/melk! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Spiser 2-3 porsjoner Corn Flakes, vanligvis ikke noe drikke i tillegg til det. Hender at det blir litt appelsinjuice. Corn Flakes spises for øvrig til kvelds også, og noen ganger til lunsj. Ensformig kosthold? Kan jeg aldri tenke meg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Brødmat + pålegg og melk/juice, hva faen ellers? Skolemat kan forøvrig dra seg. Edit: Går i med proteinpulver o.l? Kompansere med syntetisk møl fordi en ikke prioriterer det helt basiske av trengsler slik at en får et variert og sunt kosthold? Mat-hykleri imo. Jaja, bombastiske nok uttalelser for denne gangen. Endret 8. juni 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg spiser alltid frokost. Må da ha mat i kroppen! På hverdager går det i brødskiver med diverse pølsevarienter på. I helgene pleier jeg å koke meg nudler. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Skive med nugatti og eplejuice/melk! Men én skive høres lite ut. Dere som skriver én skive, er det nok grunnlag for en dags jobbing (eller slauring, for den saks skyld )? Jeg må i alle fall ha 3 skiver og 2 glass melk. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Før kantina på skolen stengte: 3 brødskiver med ost og skinke. 2 glass eplejuice. Etter kantina stengte: Is-te, 3 skolebrød. Dumme kantine.. :/ Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Men én skive høres lite ut. Dere som skriver én skive, er det nok grunnlag for en dags jobbing (eller slauring, for den saks skyld )? Et som regel 2-3 skiver til frokost, har ikkje matlyst til meir om morgonen. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Cornflakes Blir ikke mett men.... Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 En porsjon havregryn (ca100gram) Dette er særdeles heslig, men jeg trenger det. Bruker sikkert 10-15 minutter på denne porsjonen fordi jeg er så kvalm og jævlig om morgenen. I tillegg spiser jeg enten tunfisk, drikker ett egg, eller tar noe ekstra melk (Gjerne med noe proteinpulver kastet direkte i kartongen. Forsøker på å få i meg 30-40 gram proteiner til frokost, og så mye karbohydrater jeg klarer. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 En kopp te og kanskje et rundtstykke eller en brødskive med en form for pålegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå