Gå til innhold

Hva spiser du som oftest til frokost?

svamp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar meg et glass jus eller melk.

Å spise er det siste eg har lyst til om morgonen. Blir ikkje svolten før ut i 11-12 tida.

Kanskje fordi du spiser rett før du legger deg eller spiser mye mat om kvelden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Spiser frokost et par timer etter at jeg har stått opp. Går for det meste i varm mat som lasagne, kyllingvinger, pasta... Ja, jeg bruker mye penger på mat. En investering i kroppen vettu.

Lenke til kommentar

Brødmat + pålegg og melk/juice, hva faen ellers? :dontgetit:

Skolemat kan forøvrig dra seg.

Edit: Går i med proteinpulver o.l? Kompansere med syntetisk møl fordi en ikke prioriterer det helt basiske av trengsler slik at en får et variert og sunt kosthold? :hmm: Mat-hykleri imo. Jaja, bombastiske nok uttalelser for denne gangen.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Skive med nugatti og eplejuice/melk! :w00t:

:w00t:

Men én skive høres lite ut. Dere som skriver én skive, er det nok grunnlag for en dags jobbing (eller slauring, for den saks skyld :p )?

Jeg må i alle fall ha 3 skiver og 2 glass melk.

Lenke til kommentar

En porsjon havregryn (ca100gram) Dette er særdeles heslig, men jeg trenger det. Bruker sikkert 10-15 minutter på denne porsjonen fordi jeg er så kvalm og jævlig om morgenen.

I tillegg spiser jeg enten tunfisk, drikker ett egg, eller tar noe ekstra melk (Gjerne med noe proteinpulver kastet direkte i kartongen.

Forsøker på å få i meg 30-40 gram proteiner til frokost, og så mye karbohydrater jeg klarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...