Gå til innhold

Hva spiser du som oftest til frokost?

svamp

Anbefalte innlegg

De som spiser ingeting skjønner jeg ikke at greier å leve ass :dontgetit: Må ha frokost jeg og. Pleier å ta noe letvint siden jeg spiser frokost hver dag + at det som oftest er dåli tid før skolen. Derfor bli det havregryn med melk på meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke no ;)

eller pizza på 7/11 , men somergel ikke no

bruker å skippe lunsjen og , kun middag , ikke no kvelsmat heller , holder i lange baner med 1 måltid om dagne :D

drikker mye brus kaffe og vann da ;) noe må jeg jo leve på

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Bare tanken på mat om morgenen gjør meg kvalm. Aner ikke hvorfor. Jeg er nødt til å våkne ordentlig før jeg kan spise.

Matlysten min stiger for øvrig noenlunde proporsjonalt med antall våkne timer. Når jeg sovner forsvinner den totalt, og syklusen kan gjenta seg.

Lenke til kommentar

!

Brus? Det hadde jeg ikke orket. Ikke pizza heller, med mindre jeg står opp midt på dagen, noe som ikke skjer så ofte.

Edit: Banan ja! Det er godt. Brød med smør og banan på :thumbup:

Endret av svamp
Lenke til kommentar

mMmm... *fiine topicen*

<3 Frokost <3 :love:

Nok om det...

Spiser vanligvis kneiptoast/korntoast med brelett og jarlsberg/norvegia, type vellagret/ekstra vellagret.

Gjerne noen flak Tortilla Chips BBQ også.

Men i det siste har det gått veldig mye i Wasa Husmannsknekkebrød med brelett og Jarlsberg/norvegia, type vellagret/ekstra vellagret.

Uten potetgull.

Spiser gjerne en pakke knekkebrød om dagen.

Ellers går det i brødskiver med baconost, med peanøttsmør og hapå, med prim, eller med Namdalsgomme.

Drikken er enten en boks Tine Ekstra-Lett eller Meieriets Appelsinjuice m/u fruktkjøtt.

Frokost er førsteprioritet, og buss/skole/jobb/alt annet får vente til JEG er ferdig med frokosten;P

Lenke til kommentar
!

Brus? Det hadde jeg ikke orket. Ikke pizza heller, med mindre jeg står opp midt på dagen, noe som ikke skjer så ofte.

Edit: Banan ja! Det er godt. Brød med smør og banan på :thumbup:

Liker best uten smør, føler banansmaken kommer mer frem :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...