svamp Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kan ikke fordra ost på brød. Ikke pølse heller. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 bare en liten rettelse Firesky, Red Kick er ikke heftig energi-drikke, hvis du spiser pulveret så er det kanskje litt heftig, men er lovlig i norge, så det er ikke særlig sterkere enn batery... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 - Protein Shake med glutamin. - Rugflatbrød med kokt skinke eller kylling, med litt olivenolje på. - Muligens litt melk, men som regel bare vann. Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg spiser som regel ingenting til frokost, men drikker teit mye kaffe. Etter noen timer blir jeg litt uggen, og først da spiser jeg. Ganske tullete egentlig... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Eh, jeg spiser som regel bare et par brødskiver på skolen, drikker vann. Spiser jeg hjemme i ukedagene spiser jeg brødskiver og drikker melk og juice om vi har. Er jeg alene hjemme i helgene er det ofte Grandiosa. Lenke til kommentar
r Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Heh, går i grandiosa hos meg og hvis det er noen rester fra kvelden før. Spiste det til frokost i dag, jeg! *Føle seg sunn* Ellers går det i kjedelige ting som brødskive med enten syltetøy, honning, sardiner (nam!) eller skinke på. Kommer an på hva jeg er hekta på for tiden. Nå er det i syltetøy + brun-/hvitnost på samme skive. DET er digg! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Spiser vanligvis havregrøt og proteinshake. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Spiser vanligvis havregrøt og proteinshake. Ok dette høres litt fælt ut, men prøv å ha eggerøre i havregrøten. Er faktisk ganske godt... Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Spiser vanligvis havregrøt og proteinshake. Ok dette høres litt fælt ut, men prøv å ha eggerøre i havregrøten. Er faktisk ganske godt... Kanskje det, men ikke prøv O-boypulver, det suger dødt lem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Frokost? Hva er det? Orker som regel ikke å spise frokost (matlysten er ikke så alt for stor kl. 05.30 om morgenen). "Frokosten" pleier vel å komme kl. 15.00 eller noe, altså når jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Brød med et eller annet på, og et glass melk eller 2. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 går vel i pizza, nudler,burger eller kebab. Nå står jeg opp seint også.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Alt fra brødskiver til ostepølser og burgere.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ostepølser og burgere.. Du skuffer ikke. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 2 brødskiver med majones og dansk salami Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Spiser nesten aldri frokost. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 bare en liten rettelse Firesky, Red Kick er ikke heftig energi-drikke, hvis du spiser pulveret så er det kanskje litt heftig, men er lovlig i norge, så det er ikke særlig sterkere enn batery... kommer jo helt an på hvordan man blander det... balnder aldrig etter det som står på boksen da Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Små barn :!: Hva er det som står i signaturen din igjen? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ingenting, venter til lunsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå