svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Moderatornedhissingsmelding: Om denne tråden skulle være helt tåpelig, så er det bare å stenge den --- Jeg lurer altså på hva dere oftest har som pålegg til frokost? Eller, om dere ikke spiser brød, hva går det i da? Og drikker dere melk/juice/vann? --- For å begynne: Når det er nugatti i huset, spiser jeg nesten bare det, og ignorerer det andre.. Når det ikke er nugatti, derimot, spiser jeg ofte forskjellige typer skinke, banan eller leverpostei. Og drikker alltid melk. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 rundstykke med hvitost, 2stk Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En bolle Energimix med melk, skylt ned med en kaffekopp Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg spiser kjøpt brød med leverpostei med majones og agurk som oftest. Da drikker jeg oboy til. For å få litt forandring spiser jeg hvitost på brødet, da blir det juice å drikke. Ellers så kan det også bli noen skiver med blåbærsyltetøy i ny og ne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg spiser som oftest ingenting til frokost. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Ingenting, ja.. Det har jeg også oppdaget at skjer ganske ofte nå når jeg har ferie. Ingen andre hjemme, og brødet er i fryseren.. Da gidder jeg ikke å spise Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Skjønner ikke hvordan folk klarer å spise ingenting til frokost.. Prøver jeg det går jeg hele dagen og er totalt ubrukelig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ingenting, utenom da jeg har er på ferie eller, da varierer det, men tar gjerne egg og bacon og juice da, appelsin-juice Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg må seriøst ha frokost hver morgen. Her om dagen så hadde vi ikke brød hjemme, så jeg måtte gå en halv skoledag uten. Merka at magen rumlet endel ja, og det terte på både energi og humør! Spiser Brødskive om mårran. Gjerne med kjøttpålegg, majones, og brelett. Gilde Salami Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Når jeg ikke har god nok tid spiser jeg ingenting. Elelr sarierer det, corn flakes, havre fras, müsli, brød osv. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 2x brødskiver med gulost på om morgen. Samme i lunsjpausen på skolen Gulost er bare genialt! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Synes ikke det er noe særlig å spise forkost kl 6 om morgenen. Blir heller en stor klyse snus å kaffe på shell Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg spiser som oftest ingenting til frokost. Lenke til kommentar
Phone Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Blir vanligvis en skive i hånden mens jeg løper til bussen... Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 90 gram havregryn, 30 gram proteinpulver og 2,5 dl lettmelk. Breakfast of the champions! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Brød med peanøttsmør og syltetøy. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Når jeg ikke har god nok tid spiser jeg ingenting. Elelr sarierer det, corn flakes, havre fras, müsli, brød osv. Samme her. Alltid klokka som bestemmer om jeg får spist eller ei. Spiser Weetos og brød for det meste. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Grov brød med smør.. Pålegg: Servelat, ost, skinkeost, italiensk salat, osv....å et glas melk eller det jeg har råd til på det fattige stipendet mitt Endret 7. juni 2005 av vivastar Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 den siste uka har jeg spist brød med hvitost og drukket et glas redkick(heftig kofeindrikk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå