Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-19 23:45, RaZoE skrev:

[...]

Har prøvd betaen og det kicker ass....

[...]

Vil det fønke på 640x480 med mitt nåværende skjermkort?


 

Du har jo prøvd betaen?! Du burde jo vite det :wink:

Husk: Betaen er buggy og ikke optimalisert, så du kan nok vente deg bedre ytelse fra det ferdige produktet.

Lenke til kommentar

Quote:


Du har jo prøvd betaen?! Du burde jo vite det :wink:

Husk: Betaen er buggy og ikke optimalisert, så du kan nok vente deg bedre ytelse fra det ferdige produktet.


 

Kan jo hende han har testa spillet på en annen maskin. Uansett så er betaen litt 'vanskelig' der, fordi du selv må inn å redigere ini filene ang. grafikk oppsettet.

 

Rune

Lenke til kommentar

Riktig, Rune. Jeg gikk ut i fra at han hadde prøvd den hos seg selv.

 

Jeg husker ikke hva default oppløsning i betaen var, men det var enkelt å finne .ini-filer til den.

 

Men "hacking" av .ini-filer er ikke det vanskeligste i verden :wink:

Lenke til kommentar

Halla.

 

Det å redigere en ini fil er svært så enkelt. Men ikke sikkert at mr RaZoE har snappet opp dette med at du må redigere ini fila ang grafikken i Ut2k3. Kanskje spørsmålet ble fremmet fordi han kun klarte å spille i en oppløsning osv. men men.

 

Hvilken beta har du mr Ronnyb ? Min er bare et par uker gammal. Har sett en del modifiserte filer på nettet for å få frem grafikk oppsettet i selve spillet, kanskje du har en versjon med dissa tweaka filene. Men, kanskje det har kommet en beta med fullt grafikkoppsett i spillet.

 

Var selv ikke så alt for imponert over betaen. Men, livsfarlig å være negativ til et spill etter å ha prøvd en beta, siden det sef. bare er en beta!

 

Har så alt for store forhåpninger til dette spillet, kommer sikkert til å skjære seg

 

Ang versjoner som ble lekket på E3 messa så var det en tidelig alpha relase.

 

Rune.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 23:45, RaZoE skrev:

Har ett "lite" spørsmål

Når kommer unreal tournamen 2003 ut?

Har prøvd betaen og det kicker ass....


Må ha d bare må ha d


Vil det fønke på 640x480 med mitt nåværende skjermkort?



 

det er sagt at det kommer i mitten av september ja, men du kan nesten regne med litt forsinking. så slutten av september eller begynnelsen av oktober. da vil jeg tro det er ute i hyllene.

Lenke til kommentar

Min versjon blir også 4 giga vist jeg trykker setup etter å ha kopiert inn filene fra ISOen men det er unødvendig å gjøre.

 

Vist det lagger mye vil det sikkert laggge når spillet kommer ut. Det blir sikkert optimalisert en del men jeg tror betaen gir en god peiling på hvordan det kommer til å gå. Kjører det selv på en

Pentium 4 2.26 Ghz Northwood

768Mb RDRAM

Asus Geforce 4 TI 4400

Og det går helt smooth på min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...