IntelAmdAti Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Vet noen om en macro som bytter sko, trinket og hansker når jeg mounter/dismounter? Noen i guilden min har funnet dette nødvendig da jeg flere ganger har hatt vendor-vindu oppe mens jeg har prøvd å mounte eller dismounte, med resultat at alt blir solgt.. Idag mistet jeg både trinket og shadowcraft utstyr. En slik macro er nyttig da jeg kun trenger å kjøpe mithril spurs og ride skill enchant en eneste gang. Takker DYPT for en brukbar macro som ikke selger stashet mitt til vendor når jeg suller. Lenke til kommentar
Onkelsander Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 jeg forsto egentilg ikke hva du gjorde, men skjønte at du ville ha en macro som bytter utstyr når du mounter... Det bruker jeg, og du kan finne den igjen i nyttige macro tråden... husker ikke helt hvor den ligger, så du må bare lete litt..... Finner du den ikke så kanskje jeg poster den når jeg kommer hjem fra jobb(husker den ikke i hodet) Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kanskje det står noe i macrotråden der oppe? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Macroen jeg har nå "bruker" de 4 første itemsene i ene posen min, å trykke på macroen har samme effekt som å høyreklikke på de 4 itemsene samtidig. Er det vendorvindu oppe og man høyreklikker på items så blir dem solgt, kun den siste tingen du har solgt kan du få tilbake hvis du angrer på salget. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Prøvd denne? http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=135 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Her har du en genial addon som automatisk kan skifte equipment når du mounter, drar inn i plaguelands (trinklet) osv. Bruker den selv og er kjempefornøyd, den funker utmerket. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg klarte å "destroy" "Galgans Fireblaster" geværet mitt. Sendte mail til Blizzard 2 dager senre fikk jeg en mail med våpenet vedlagt. Jeg hadde da brukt min "1 time only" for å få tilbake et tapt item. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Takk for bra programmer, nå tror jeg ikke disse klåfingrede vendorene skal få naske sakene mine igjen =D Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 GM har kontaktet meg men måtte vite rimelig nøyaktig hvilket tidsrom jeg mistet hanskene i for å bringe de tilbake. Det husket jeg ikke men heldigvis skrev jeg denne tråden like etter etter at jeg solgte hanskene, her står nemlig både dato og klokkeslett =) Husk dato og klokkeslett om dere mister noe, har dere det på plass kan GM's hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå