WebKnight Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har gjort en del endringer i en tabell, dette gjør jeg lokalt, hvordan oppdaterer jeg basen som ligger på webhotellet mitt enklest mulig? Kan dette gjøres via phpmyadmin, eller må man gjøre det på noen annen måte? Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du kan laga eit php skript, phpmyAdmin kan generere kode for deg Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Du kan laga eit php skript, phpmyAdmin kan generere kode for deg Sounds nice Da vil den oppdatere alle feltene som er endret og legge til nye? Hint til hvordan jeg gjør dette hadde vært kjekt WK, ut.... Lenke til kommentar
zokra Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Åpne phpMyadmin bla deg frem til databasen eller tabellen du skal ta backup av trykk på export (pass på at data er merket av) trykk på export eller ok knappen så åpner du phpmyadmin på den siden du vil ha dataene i bla deg frem til databasen eller tabellen du skal ha dataene i trykk på sql lim inn info'n du har fra den første phpmyadmin, trykk kjør Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Åpne phpMyadmin bla deg frem til databasen eller tabellen du skal ta backup av trykk på export (pass på at data er merket av) trykk på export eller ok knappen så åpner du phpmyadmin på den siden du vil ha dataene i bla deg frem til databasen eller tabellen du skal ha dataene i trykk på sql lim inn info'n du har fra den første phpmyadmin, trykk kjør Ja. nå snakker vi Tusen takk for hjelpen! Skal teste når jeg kommer hjem! Ha en forrykende dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå