panikk! Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Har noen problemer med å få konfigurert ordentlig min internett tjeneste, kan blandt annet ikke motta filer gjennom messenger, ftp går greit og laste ned fra linker også. Ved å bruke command og en ipconfig /all får jeg frem Windows IP Configuration Host Name . . . . . . . . . . . . : offline Primary Dns Suffix . . . . . . . : Node Type . . . . . . . . . . . . : Unknown IP Routing Enabled. . . . . . . . : Yes WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : Yes Noen annelser i hvor problemet ligger??? Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 23:18, panikk! skrev:Windows IP Configuration Host Name . . . . . . . . . . . . : offline Primary Dns Suffix . . . . . . . : Node Type . . . . . . . . . . . . : Unknown IP Routing Enabled. . . . . . . . : Yes WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : YesNoen annelser i hvor problemet ligger??? har du NGT må du åpne porter på routeren for å klare å sende, veit ikke hvilke siden jeg ikke bruker messenger. kan du ikke gå inn i properties på connection din å slenge inn de relevante verdiene sånn som DNS ip og lè mer? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Kan vist ikke gjøre det gjennom kontrollpanel, nettverkstilkobblinger... Får opp feilmeldinger... Skall ta en omvei Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Uff, umulig å finne dns, får rett og slett ikke opp den... Noe gode ideer på hvordan finne den? Foresten Ip skall være 217.13.7.136 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå