abene Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Gammel sårbarhet i Mozilla Firefox Det er oppdaget en gammel sårbarhet i nettleseren Mozilla Firefox som kan føre til at svindlere får tak i brukernavn og passord når du logger deg inn på en nettside. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hmm, ikkje bra. får håpe at dette vert ordna raskt. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det der er jo bare kødd. Testen funka jo ikke engang.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvorfor har ikke dette blitt utbedret? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har faktisk versjon 1.0.1 av Firefox på den maskinen jeg sitter på nå, og her er tydeligvis feilen blitt utbedret, ettersom innholdet fra Secunia ikke ble vist på siden til MSDN. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hva er da problemet hvis feilen er utbedret i firefox 1.0.1? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva er da problemet hvis feilen er utbedret i firefox 1.0.1? Tja, si det. I følge artikkelen så gjelder det versjon 1.x av Firefox, men det stemmer tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
alftore Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Feilen er der i versjon 1.0.4 av Mozilla Firefox iallefall. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Feilen er der i versjon 1.0.4 av Mozilla Firefox iallefall. Ikke hos meg! Min er sikker. Dette har blitt diskutert i en tråd i "Programvare": http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=428599 Dette gjelder kun sider med frames og er sikkert ikke så veldig farlig, ellers hadde det blitt fikset på for lengst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå