Gå til innhold

Få musikken ut igjen av iPod


Anbefalte innlegg

Jeg har vært så uheldig å legge det meste av musikksamlinga mi inn på iPod-en min. Og nå ligger den der, dønn fast. Jeg kan ikke se at iTunes støtter på noen måte at du skal kunne ta musikken ut igjen av iPod-en, noe jeg ikke visste før jeg begynte å formatere og slette ting.

 

Jeg har funnet ut at man kan gå inn og se på mappene i iPod-en der musikken ligger, men de ligger spredd over den ganske iPod. Det jeg trenger er et program som kan hente ut sangene mine igjen fra min kjære iPod. Her snakker jeg om Windows. Er det noen som vet hvor et slikt program kan oppdrives?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare for å skyte inn med et teit spørsmål: Er det virkelig så vanskelig å hente ut filer fra en iPod? Går det altså ikke an å overføre filene like lett begge veier, som f.eks. på Zen Micro?

Neida, det egentlig enkelt å hente ut sangene!

Lenke til kommentar
Bare for å skyte inn med et teit spørsmål: Er det virkelig så vanskelig å hente ut filer fra en iPod? Går det altså ikke an å overføre filene like lett begge veier, som f.eks. på Zen Micro?

Neida, det egentlig enkelt å hente ut sangene!

Du kunne vel ikke tenkt deg å dele denne enkle metoden med oss?

Lenke til kommentar
Bare for å skyte inn med et teit spørsmål: Er det virkelig så vanskelig å hente ut filer fra en iPod? Går det altså ikke an å overføre filene like lett begge veier, som f.eks. på Zen Micro?

Neida, det egentlig enkelt å hente ut sangene!

Du kunne vel ikke tenkt deg å dele denne enkle metoden med oss?

Hmm, send meg mail, er visst ikke lov til å drive med kjøp og salg her på forumet! :p

 

Neida, bare kødder jeg.

Aktiver den som ekstern disk, koble den til din PC, sørg for at skjulte filer kan vises. Klik deg inn på ipoden din, og der har du sangene din. Man får ikke akkurat noe oversiktlig bilde av musikksamlinga si, men sangene er der, og de kan høres og draes over til pc!

Men det blir rene gjetteleken av dette da!

Lenke til kommentar

Nja, det kan være håp.

Søk etter *.mp3, eller hva nå enn slags etternavn filene har, og kopier alle til PC-en. Det er vel godt mulig at filene har fått navn som er mer forståelige for spilleren enn et menneske, så å få tak i et eller annet program som lager filnavn etter ID3-tagger anbefales. (Jeg vet ikke om noen.)

Lenke til kommentar

Jo, noen har kanskje det, men er det ikke tungvint å «rippe» utallige CD-er på nytt igjen da? Jeg kunne ikke tenke meg å satse fullt ut på MP3-spilleren min; jeg har sikkerhetskopier av all musikken min, i tilfelle begge harddiskene skulle få problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...