Kenny000 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Husker ikke hvor mye en AG3 veier, men tror jeg er 3-4 kg. Det er en rem på dem, men tungt å drasse på dem likevel. Du kan jo håpe på å få mp5 da , men tviler litt på det i rekrutten. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nope, du blir ikke truffet med noe som helst. Eventuelt tomhylsen dersom du er uheldig Veeeel, det spruter små smeltede plastbiter en kort avstand som kan gjøre potensiell skade. Trykket skal heller ikke undervurderes. De fleste som har vært i forcen har sett rødfis demoen der de skyter på en relativt tjukk feltjakke og blåser hull gjennom den... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Husker ikke hvor mye en AG3 veier, men tror jeg er 3-4 kg. Det er en rem på dem, men tungt å drasse på dem likevel. Du kan jo håpe på å få mp5 da , men tviler litt på det i rekrutten. Men 3-4 kg får gå greit, men blir selvfølgelig tungt å drasse på i lengden. MP5 høres moro ut. Får vi mulighet til å prøve den under rekruttperioden? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du får selvsagt skyte med skarpe skudd på skytebanen. Skjønner. Der er vel forhåpentligvis sikkerheten meget god og, håper jeg. Tja, jeg skal ikke nekte for at jeg noen ganger tenkte; "hva om en det klikker for en av disse nå?" da vi lå på standplass med skarpe AG3 og fulle magasin. Befalet er selvsagt nådeløse mot de som bryter reglene, vådeskudd er alltid en schläger. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Men 3-4 kg får gå greit, men blir selvfølgelig tungt å drasse på i lengden. MP5 høres moro ut. Får vi mulighet til å prøve den under rekruttperioden? Tviler, men om du er heldig får du tjeneste etter denne hvor du får MP5 eller aller helst Glock. Lenke til kommentar
padda Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 AG3 veier 4,7 kilo med fullt magasin.. *Tenke tilbake på gode gamle AG-regler og alt annet skit som vi måtte pugge* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Du får selvsagt skyte med skarpe skudd på skytebanen. Skjønner. Der er vel forhåpentligvis sikkerheten meget god og, håper jeg. Tja, jeg skal ikke nekte for at jeg noen ganger tenkte; "hva om en det klikker for en av disse nå?" da vi lå på standplass med skarpe AG3 og fulle magasin. Befalet er selvsagt nådeløse mot de som bryter reglene, vådeskudd er alltid en schläger. Jeg tenkte nøyaktig det samme isted. Hva hvis det er en eller annen dude der med litt andre planer? DET er jeg redd for.. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jepp, jeg lå ved siden av en på første skarpskyting med AG3. 2 uker senere ble han fjernet og politianmeldt etter at de fant en samling kniver, og en bok med detaljert beskrivelse om hvordan han skulle drepe hver og en av troppsbefalet. Det er altså ingen testing av folk om det faktisk er trygt å gi dem skarpe skudd. Jeg trudde ikke vi skulle skyte med skarpt en gang, men merket jo ganske fort at ammunisjonen ikke var noe rødfis Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hehe, vi hadde en i troppen som ikke var særlig innstillt på å være i forsvaret. Han fikk slippe da han truet med å drepe alle på skytebanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå