Gå til innhold

Harddisken har klikka totalt..!


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke formatert eller kjørt scandisk..! Kan ikke slette partisjonene eller bruke den i windows..! Får bare beskjed om at den ikke er formatert..! Alt begynte når jeg lastet ned en musikkvideo som ble flyttet fra C: til H:, en annen fysisk harddisk..! Da kom jeg ikke lenger inn i windows, men senere på dagen var alt i orden igjen..! Nå har den atter en gang stengt meg ute..! Når den er koblet til lagger det uansett hva du gjør... I Windows, oppstartsdisk, fdisk... U name it..! Hva kan det være?? Er det ikke andre råd enn å sende den inn til selger?? Er under et år gammel..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, da jeg kjøpte disken var alle enige at det var IBM som gjaldt..! Det var ikke annet enn positive ting om dem da..! Men jeg har fått fiksa det nå..! Kjørte IBM proget og dermed var alt løst..! Bortsett fra at alt er borte da..! =( Måtte slette hele disken, kunne ikke reparere bare de skadde sektorene..!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-20 00:10, AldaZar skrev:

Hva slags disk er det? Høres ut som en IBM
:grin:


 

Heh.. hørt at du har peiling :smile:

Har faktiskt IBM selv. Og den funker finfint.

Har en kammerat som har "verden" beste harddisk(western digital) hehe.. største dritten jeg har sett!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-20 02:26, sunrise skrev:

Har en kammerat som har "verden" beste harddisk(western digital) hehe.. største dritten jeg har sett!



 

Kan du være så vennlig å forklare hvorfor du mener dette? Jeg har bare hatt WD, og alle har fungert fint uten problemer.

 

Useriøse kommentarer fra IBM fantaster tolereres ikke så lenge de ikke backes opp. Jeg liker WD bedre enn IBM, men kommer ikke med utsagn om at IBM er største dritten jeg har sett... de har mange problemer for tiden, men ser ikke bort fra at dette er ett forbigående problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...