Lemric Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg får ikke formatert eller kjørt scandisk..! Kan ikke slette partisjonene eller bruke den i windows..! Får bare beskjed om at den ikke er formatert..! Alt begynte når jeg lastet ned en musikkvideo som ble flyttet fra C: til H:, en annen fysisk harddisk..! Da kom jeg ikke lenger inn i windows, men senere på dagen var alt i orden igjen..! Nå har den atter en gang stengt meg ute..! Når den er koblet til lagger det uansett hva du gjør... I Windows, oppstartsdisk, fdisk... U name it..! Hva kan det være?? Er det ikke andre råd enn å sende den inn til selger?? Er under et år gammel..! Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Prøv partition magic, slett alle partisjoner og lag en ny partisjon. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hva slags disk er det? Høres ut som en IBM Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Nærmere midten av blinken kommer du ikke..! =) Lenke til kommentar
Watpoae Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Vel, du har vel garanti på den. Sikkert bare å sende den inn igjen der du kjøpte den. Ikke garantert at du får igjen det som var på den selvfølgelig, men... Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Er jo ille surt å miste alt da..! Har lagt alt som skulle tas vare på på den ene partisjonen siden jeg formaterte c: like før dette skjedde... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Backup er en praktisk ting da gutter Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Lemric skrev (2002-07-20 00:17):Er jo ille surt å miste alt da..! Har lagt alt som skulle tas vare på på den ene partisjonen siden jeg formaterte c: like før dette skjedde... Cd brenner er en fine oppfinnelse. ;D Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Her var det mange fornuftige svar gitt! Prøv drive fitness test http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Vel, jeg syns det blir litt "omvei" å brenne en cd hver gang jeg skal formaterte..! En disk skal jo ikke lage så mange problemer som dette..! Skal kanksje ikke forvente mer en en IBM disk?!? =) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Når skal folk lære at man ikke kjøper IBM når ALLE folk på forumet fraråder uten om ett par stykker som hevder at "IBM er veldig bra og stille". Høres ut som at du må få et nytt makkverk fra IBM. Ta mitt råd og hold deg unna de kadavra av noen HDDer! Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Vel, da jeg kjøpte disken var alle enige at det var IBM som gjaldt..! Det var ikke annet enn positive ting om dem da..! Men jeg har fått fiksa det nå..! Kjørte IBM proget og dermed var alt løst..! Bortsett fra at alt er borte da..! =( Måtte slette hele disken, kunne ikke reparere bare de skadde sektorene..! Lenke til kommentar
sunrise Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 00:10, AldaZar skrev:Hva slags disk er det? Høres ut som en IBM Heh.. hørt at du har peiling :smile: Har faktiskt IBM selv. Og den funker finfint. Har en kammerat som har "verden" beste harddisk(western digital) hehe.. største dritten jeg har sett! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: sunrise skrev (2002-07-20 02:26):Har en kammerat som har "verden" beste harddisk(western digital) hehe.. største dritten jeg har sett! Hva mener du med at "wd er største dritten du kar sett". Eg har både WD og IBM disker i min pc, Og eg er fornøyd med mine ibm disker. Wd er og veldig bra. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Han er en av de som sier at "IBM er stille og raskt", nekter og gi opp troa på sin IBM HDD :smile:. Bare tvihold på den IBMn du sunrise, håper for all del du backer up med faste mellomrom. Og det at WD er dritt kan du trøkke inn igjen. Ser ikke ut som at du har noe peiling på HDDer. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 02:26, sunrise skrev:Har en kammerat som har "verden" beste harddisk(western digital) hehe.. største dritten jeg har sett! Kan du være så vennlig å forklare hvorfor du mener dette? Jeg har bare hatt WD, og alle har fungert fint uten problemer. Useriøse kommentarer fra IBM fantaster tolereres ikke så lenge de ikke backes opp. Jeg liker WD bedre enn IBM, men kommer ikke med utsagn om at IBM er største dritten jeg har sett... de har mange problemer for tiden, men ser ikke bort fra at dette er ett forbigående problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå