Gå til innhold

Priser i prisguide og ukens tilbud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både ja og nei. Begynner man å legge inn tilbudspriser i den vanlige feeden til prisguiden så er ikke prishistorikken verdt noe lenger. Prisguiden mister også sin verdi som en tjeneste for å finne veilledende pris.

Allikevel ser jeg fordelen med å gjøre de handlende oppmerksomme på tilbud, da det gjerne endrer listen over billigste butikker dramatisk. Kanskje det er mulig å ta med ukens tilbud, men markere disse behørlig med førpris, og utelate de fra statestikker som historikk?

Lenke til kommentar

Vi vil gjerne ha eksempler på dette. Så vidt jeg vet pleier alle de store å ta med Ukens Tilbud i prislisten vi får fra dem. Dermed skal disse prisene også komme med i prisguiden.

Gi meg noen eksempler, så skal jeg gi en grunn for hvorfor prisene ikke dukker opp.

Lenke til kommentar

Microplex er ikke med i prisguiden i det heletatt. Vi hadde håpet å få dem med i oversikten allerede i fjor høst, og har blandt annet lagt inn en rekke CPU-kjølere i databasen som vi hadde håpet Microplex kunne bidra med priser på. (Vi har nesten 600 CPU-kjølere i databasen i dag).

Så lenge Microplex ikke er med i prisguiden vil heller ikke deres priser på produktene som er ukens tilbud være synlig der.

Lenke til kommentar
Både ja og nei. Begynner man å legge inn tilbudspriser i den vanlige feeden til prisguiden så er ikke prishistorikken verdt noe lenger.

Mulig det er jeg som er blind, men jeg har ikke klart å finne noe prishistorikk i det siste. Jeg savner den, så tips om hvor den er mottas med takk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ta ein kikk på denne prishistorikken. Har prisen gått opp heile veien for så å stupe i mai i år? Er for AMD Athlon XP 2500+ (Barton). Link

Ser sånn ut.

Kanskje masse butikker ikke ser vitsen med å ha gamle cpu`er inne på lager, og dumper prisene for å få ut alt gammelt "skrap".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...