zjulik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Lurer på om det er en extension eller rett og slett nettleseren i seg selv - Firefox - som gir meg følgende vennlige anbefaling øverst på http://www.finn.no : "Vennligst oppgradér nettleseren din!" Fint om noen andre kunne prøve og. Jeg kan til en viss grad forstå at multimediasider som SF Anytime krever IE - pga ActiveX/Media Player...men finn.no? Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Funker tilsynelatende fint i Opera 7.54. Endret 6. juni 2005 av Rikky Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Finn.no fungere fint i Firefox hos meg. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Funker i min Firefox. Og det har det gjort så lenge jeg har brukt den. Du har ikke installert en merkelig "Identifiser som..."-utvidelse som identifiserer som NN 4.0 elns regner jeg med? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Funker fett i Opera 8 BETA. med indentifeser som Opera på.. Endret 6. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Siden funker utmerket hos meg også. Det er bare den anbefalingen oppe til høyre og venstre. Utover det ser alt bra ut. Jeg har User Agent Switcher installert, men den står på default. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Her er synderen: (venstretag) AD- me src="http : // banner .finn. no/daily/oas/common/common1.html" width="768" height="150" marginwidth="0" marginheight="0" align="top" scrolling="no" frameborder="0" hspace="0" vspace="0" allowtransparency="true" application="true" (høyretag) Vennligst oppgradér nettleseren din! (venstretag) AD- ame (høyretag) Litt originalt - har du adblocket reklamen, får du beskjed om å oppgradere. Jaja. Nice try til Finn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå