hondapower Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har fått ett merkelig problem. tenkte at jeg skulle installere siste fw på min siemens s65, men når jeg kobler til kabelen og restarter maskinen , vil den ikke bli gjenkjent av verken oppdateringsprogrammet eller mobile phone manager. usb kabelen (540) fungerer men den er ikke mulig å oppdatere med... ikke spør meg hvorfor.. noen som har peil på hva jeg kan gjøre ? Kjører sw 25 for øyeblikket så jeg skulle gjerne prøvd den nye som er 43... Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Hvis du har lest oppdateringsinstruksene godt nok (noe som ser ut som du ikke har gjort), så står det klart svart/grått på hvitt at man IKKE kan bruke DCA-540 til å oppdatere firmware-versjonen på S65. Update Connect your mobile to the PC using one of the following cables compatible with your S65: - Data Cable DCA-500 (serial->serial) / Data Cable USB DCA-510 (USB->serial, use only COM port 1 to 9). Please note that the Data Cable USB DCA-540 (USB->USB) is NOT supported. Endret 7. juni 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 sorry cartman , jeg uttrykte meg vel ikke helt klart nok.. Vet at det ikke går med 540 så jeg bruker seriellkabel 500 til å oppdatere med. Den fungerer heller ikke! Den har fungert når jeg oppdaterte firmware fra nett i fjor , men nå som en laster ned programmet vil det ikke registrere telefonen. Har prøvd å reboote med eller uten telefon tilkoblet. slått telefonen av og på mens tilkoblet og koblet til etterpå. alt uten resultat.. mpm registrerer com1 porten på instillingene men finner ingen telefon der.. AAArg jeg blir frustrert! Særlig når ikke siemens eller google søk har kommet fram med noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå