RiFkinD Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg trenger ny strømforsyning, har fått anbefalt mist, men synes den var dyr:P jeg tenkte på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500W12BBR2 duger den? noen + og - med den? lydsvak? Hva tar microplex i porto & ekspidisjonsgebyr? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har den i ene maskinen min. Har ikke hatt noe problem med den overhode. Er ganske støysvak også om du setter viftene på minimum. Ett problem med den er at den er større enn vanlige PSU og skruhullenne er ikke helt standard. Måtte borre ut litt ene hullet i kabinettet får å få inn siste skruen. Men stort sett er jeg fornøyd Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 oki, trur jeg går for den da.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ett problem med den er at den er større enn vanlige PSU og skruhullenne er ikke helt standard. Måtte borre ut litt ene hullet i kabinettet får å få inn siste skruen. Men stort sett er jeg fornøyd Litt OT: Min Bzerk passa perfekt i de originale hullene i det gamle Brick kabinettet mitt som for øvrig stemte perfekt med hullene som er i Q-Tec også. Må være kabinettet ditt som ikke følger standar. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 og min aspire, eller bzerk(samma psu'n) passa ikke inn i mitt aopen kabinett.. det er nok litt forskjellig ute å går. Lenke til kommentar
kvafjord Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som veit hvor det ligger tester av den strømforsyninga? var ingenting på hardware.no Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som veit hvor det ligger tester av den strømforsyninga? var ingenting på hardware.no www.google.no ? Lenke til kommentar
kvafjord Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som veit hvor det ligger tester av den strømforsyninga? var ingenting på hardware.no www.google.no ? er ikke den beste på googlesøk igrunn Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 har nesten bare godord om den, men akkurat i dag, når jeg skulle slå på data´n så gikk sikringa. bZerken min hadde visst kortsluttet etter 6 måneders bruk.. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hm, da så. Har bZerk selv og har ikke annet enn gode erfaringer. Har også en Hiper PSU med avtakbare ledninger! Denne ligger nå på første plass hos meg, mens bZerk får en god 2. plass! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 det ligger en test av aspire psu'n på overklokking.no. det er samme psu'n som bzerk. bare godord om den. solide greier til en solid pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå