Mattlakk Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hei, hva er prisen for å ringe til Spania? Jeg har netcom.. hu jeg skal ringe til har Telenor.. Også samme spørsmålet.. bare motsatt.. hvis hu ringer til meg Fra Spania.. Hu har fortsatt Telenor, jeg Har fortsatt Netcom! Endret 6. juni 2005 av crawford Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tror du er kommet på feil sted gitt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Vanlig pris til mobil for deg dersom du ringer (og utrolig dyrt for damen), utrolig dyrt for damen hvis hun ringer (og gratis for deg). Damen betaler altså utrolig mye uansett, mens du betaler kun vanlige telepriser som om du hadde ringt / mottatt en samtale innenlands. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du betaler til det passerer den norske grensa, og hun fra grensa til seg, ergo som PT sier, blir det dyrt for den som er uttafor grensa. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Ser du her så ser du at prisen fra norge til spania ligger på 4,99 til 8,49 alt etter hvilke type abbonemang han/hun har. og: Ringe til Norge full takst (kr/min) Privat +: 7,50 Privat, Fri20 ,djuice magnum og djuice nonstop: 8,00 Endret 7. juni 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ser du her så ser du at prisen fra norge til spania ligger på 4,99 til 8,49 alt etter hvilke type abbonemang han/hun har. Nei, nei. Det der er priser til spanske telefonnummer, ikke norske telefonnummer i Spania. Priser fra spania Du betaler bare til grensen, som Marvil så fint formulerte det jeg ikke klarte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ringer du opplysningen 1881 eller 1882 så kan de hjelpe deg med alt slikt. De har inne retningsnr, myntkurs og mye annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå