bynhffba Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei! Jeg har et lite problem i Windows, et ganske plagsomt et. Når jeg åpner en mappe (spesielt hvis ikonene er stilt til miniatyrbilder) så kommer det opp en feil melding: Når jeg da trykker på "Lukk melding" kommer det opp enda et vindu: Her kan jeg trykke hvem som helst av de tre alternativene så stenges alle mappene som er oppe. Alle programmer forblir åpne men mappene stenges. Kan noen hjelpe meg med å si hvordan jeg kan bli kvitt disse feilmeldingene? Eventuelt si meg hva jeg gjør galt. For det er litt plagsomt og hele tiden flytte på disse vinduene eller stenge ned alle mappene for så å åpne dem igjen. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Den berømta AVI-buggen. Google it. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jasså, du får meile microsoft og si du får feil melding når du åpner mapper. da får du sikkert en ny neida, skal slutte å spøke jeg. Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Den berømta AVI-buggen. Google it. Prøvde å google den nå men finner ikke noe relevant. Noen som har noen andre tips eller hvet hvordan fjerne den? Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har samme problem med enkelte AVI-filer her også. Er det noen som kan svare på spørsmålet trådstarter stillte? "Google er din venn" er ikke godkjent svar! Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Den berømta AVI-buggen. Siden den er så berømt burde det være noen som hvet hvordan man får fjernet den!? Driver en del med AVI filer så den "popper" opp hele tiden! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vel, det står visst forklart på følgende forumtråd: http://www.zeropaid.com/bbs/archive/index.php/t-24418.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå