finfyr Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei. Kjøpte idag et Canon 300D på Japan Photo. Karen på butikken sa jeg kunne registrere meg på nettet, og ville innen en måned motta et 256MB minnekort i posten. Da jeg kom hjem så jeg at det stod: "...mellom 1. sept og 31. des 2004". Svakt av de å ikke vite at jeg er 6 måneder for sent ute. Så jeg vurderer å gå tilbake og kreve et minnekort fra Japan Photo.... Burde vel gå det? Og med det samme. Når jeg nå sette inn et minnekort i min kortleser, så skjer det ingenting. Jeg må inn på Min Datamaskin for å kopiere bildene. Jeg vil gjerne ha tilbake den menyen som kommer fram, der en kan velge å kopiere bildene til maskina. Hvordan aktiverer jeg denne igjen? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Ingen som har noen tips om dette. Er lei av å måtte gå inn og kopiere på gamlemåten... Japan Photo har jeg enda ikke besøkt. Skal ta med 100 bilder på en CD til de, siden det var inkludert i prisen på kamera. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Når du har kortet med bildene i kortleseren så høyreklikk på stasjonen der kortet er og se om du har valget autoplay, trykk isåfall der og du skal få opp en meny som bestemmer hva som skal skje når du setter i kortet.. kanskje Personlig bruker jeg programmet cam2pc som gjør alt dette, oppretter mapper med dato og legger bildene inn i dette. Har mange flere muligheter også med dette programmet. Er verdt å ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå