Gå til innhold

To bilder fra kjøkkenet - kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde 1: Et tøft bilde. Likte at det var fokus på den ene bryteren, for så å gå over til ufokus på de andre...

Bilde 2: Du kunne fått like mye luft over som under sluken, det er ikke mye vi snakker her, men noen få mm....nå er jeg pirkete men....( noe med at det var mørkere over enn under på en måte..., kanskje bare meg?) og kanskje en anelse litt mere til venstre. Artig bilde...

Endret av VgaR
Lenke til kommentar

Som de andre her så syns jeg at bildet av komfyren var ganske bra. Som sagt ser det bra ut med fokusen som blir dårligere jo lenger unna det blir. Komfyren ser litt gammel og litt ut, og med den fargen så ser den litt antikk ut.

Det andre bildet var også tøft syns jeg. Det ser ripete og ser antikk ut det også. Men du kunne kanskje tatt bildet fra litt lenger unna, og lekt litt med plasseringen av sluket eller noe.

Men begge bildene er bra! Skulle ønske jeg var så god med kameraet mitt hehe.

Lenke til kommentar

Bilde 1 var veldig bra. Fin skarphet, bra bruk av dybdeskaprhet o fint med sepiatoner. Eneste lille minus er håndklærne som henger på komfyren. Jeg synes de bryter med stilen i resten av bildet. Men det er muligens en smaksak.

Bilde 2 synes jeg er kjedelig, og det er definitivt en smaksak. :p

Lenke til kommentar

Håndklærne hadde jeg faktisk ikke tenkt på! :blush:

Du har kanskje rett i at det hadde blitt bedre med håndtaket de henger på som en linje bortetter sammen med resten..

Bilde 2: Ja, kanskje det er for kjedelig. Burde kanskje som SweeeTMaN sier ha tatt flere bilder for i alle fall å se hvordan det blir. Angående vinkel så har jeg ikke så altfor mye valg, da vasken er liten og 18-70'en krever litt avstand for å fokusere :wee:

Og skarpt vil jeg ha bildet. Lurte på å lage det enda litt skarpere i PS, men gjorde det ikke. Kanskje noe å prøve :hmm:

Edit: OK, Jblack ;) (innlegget under)

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...