svamp Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hei To bilder tatt på kjøkkenet med D70 og 18-70. Behandlet litt i PS etterpå. Er det noe? Kunne det ha vært noe? Kommentarer/tips mottas med takk 1 - Gammel komfyr 2 - Sluk - som kanskje er et noe oppbrukt motiv? Jeg vet ikke. Måtte i alle fall prøve Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Bilde 1: Et tøft bilde. Likte at det var fokus på den ene bryteren, for så å gå over til ufokus på de andre... Bilde 2: Du kunne fått like mye luft over som under sluken, det er ikke mye vi snakker her, men noen få mm....nå er jeg pirkete men....( noe med at det var mørkere over enn under på en måte..., kanskje bare meg?) og kanskje en anelse litt mere til venstre. Artig bilde... Endret 7. juni 2005 av VgaR Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Enig med det med luft over og under på bilde 2... Kanskje jeg skal croppe litt under - bare for å få det likt. Fint du syns de var artige Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Syntes begge to var bra, kanskje litt mer kreativ plassering av sluket. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 likte bilde 1 veldig godt. du har vært flink med fokusen, og måten knappene "glir ut av fokus" på er kul. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Takk for svar! Er det flere som har ris eller ros er det bare å komme med det. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Som de andre her så syns jeg at bildet av komfyren var ganske bra. Som sagt ser det bra ut med fokusen som blir dårligere jo lenger unna det blir. Komfyren ser litt gammel og litt ut, og med den fargen så ser den litt antikk ut. Det andre bildet var også tøft syns jeg. Det ser ripete og ser antikk ut det også. Men du kunne kanskje tatt bildet fra litt lenger unna, og lekt litt med plasseringen av sluket eller noe. Men begge bildene er bra! Skulle ønske jeg var så god med kameraet mitt hehe. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Bilde 1 var veldig bra. Fin skarphet, bra bruk av dybdeskaprhet o fint med sepiatoner. Eneste lille minus er håndklærne som henger på komfyren. Jeg synes de bryter med stilen i resten av bildet. Men det er muligens en smaksak. Bilde 2 synes jeg er kjedelig, og det er definitivt en smaksak. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Håndklærne hadde jeg faktisk ikke tenkt på! Du har kanskje rett i at det hadde blitt bedre med håndtaket de henger på som en linje bortetter sammen med resten.. Bilde 2: Ja, kanskje det er for kjedelig. Burde kanskje som SweeeTMaN sier ha tatt flere bilder for i alle fall å se hvordan det blir. Angående vinkel så har jeg ikke så altfor mye valg, da vasken er liten og 18-70'en krever litt avstand for å fokusere Og skarpt vil jeg ha bildet. Lurte på å lage det enda litt skarpere i PS, men gjorde det ikke. Kanskje noe å prøve Edit: OK, Jblack (innlegget under) Endret 8. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Det jeg mener med at bilde 2 er kjedelig er at slike bilder rett og slett ikke er min greie. Det har altså med kategorien bilde å gjøre i forhold til meg, og ikke med gjennomførelsen i seg selv. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg mener at de håndklærne gjør bildet enda litt mer stilig. Uten de synes jeg at det hadde blitt litt tomt nedover i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå