matrexs666 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Lurte på hvem rekefølge som er best på vann kjøling jeg! har bare Vannkjøling på cpu.. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Les sticky du, der ligger svaret ditt: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=167092 Ta gjerne også en titt her: http://fmh.moo.no/ Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 ...... Dessuten gjør det heller ikke noe om man leser litt korrektur på hva man rabler ned, matrexs666.... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har testet litt på pumpe->radiator->cpu vs. pumpe->cpu->radiator. Merket ingen forskjell. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg trodde seriøst at dette var en kar som hadde noen former for reker i vannkjølingen sin når jeg kjapt leste overskriften Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hm, det virker som om rekene svømmer et helt annet sted, selv om overskriften nå er pyntet litt på........ Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Og Skrue er fremdeles i ekvilibristisk storform ser jeg Min erfaring er at i hvilken rekkefølge rekene svømmer har liten betydning. Håper matrexs666 takler ironien her Og finner Skrue noen leifer her, så se på klokken da mann! Edit: Den er egentlig 03.16 , er ikke OK justert for sommertid Endret 9. juni 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
sveinar Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 hei sann! prøver meg her.. har en dobbel- og en enkel raddis, pumpa skal klare begge to, så jeg lurte hvordan jeg skal koble de i lag. hvilken rekkefølge skal de ha i vannkjølinga? jeg kjøler på cpu nb og gpu.. om jeg får meg peltier, blir det det samme da eller ville en enkel raddis da gjøre seg mellom cpu om gpu? (for å kjøle vannet noe før det sendes videre..) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 hei sann! prøver meg her..har en dobbel- og en enkel raddis, pumpa skal klare begge to, så jeg lurte hvordan jeg skal koble de i lag. hvilken rekkefølge skal de ha i vannkjølinga? jeg kjøler på cpu nb og gpu.. om jeg får meg peltier, blir det det samme da eller ville en enkel raddis da gjøre seg mellom cpu om gpu? (for å kjøle vannet noe før det sendes videre..) Ta den dobbel-radiatoren før cpu og den andre etter Atm kjører jeg med tank->pumpe->cpu->rad->tank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå