jt1 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har lenge lurt på om jeg skal gå til anskaffelse av en bærbar PC unnskyld, en bærbar datamaskin. Jeg skal bruke den til mest skolearbeid, surfing på nettet og nedlasting av musikk. Den må være god nok til at jeg kan redigere video på den. Innebygget nettverkskort er et must. Dessuten ønsker jeg å koble til en ekstern harddisk. Kan jeg da bruke en vanlig ekstern harddisk som jeg bruker på Dell maskinen min idag? Hvor god MAC trenger jeg til mitt formål? Hvor kjøper jeg den? Prisen bør ikke overstige 10.000,- uten moms! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Hva med en iBook 12" ? Den er liten, har bra batteri (opp til 6 timer!) +++ Den koster heller ikke all verden. Denne iBooken er langt i fra den kraftigste på markedet, så du kan ikke regne med å kunne kjøre de mest krevende aplikasjonene her, men til skolebruk, musikk o.l. vil den funke utmerket. Kjenner selv en som har denne, men riktignok i 14", og han angrer på at han ikke valgte 12" pga at denne er mye lettere å drasse med seg på skolen. Edit: Koster bare 7032,- uten moms! Endret 7. juni 2005 av LaStrada Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva med en iBook 12" ?Den er liten, har bra batteri (opp til 6 timer!) +++ Den koster heller ikke all verden. Denne iBooken er langt i fra den kraftigste på markedet, så du kan ikke regne med å kunne kjøre de mest krevende aplikasjonene her, men til skolebruk, musikk o.l. vil den funke utmerket. Kjenner selv en som har denne, men riktignok i 14", og han angrer på at han ikke valgte 12" pga at denne er mye lettere å drasse med seg på skolen. Edit: Koster bare 7032,- uten moms! Helt enig... Denne er helt prima... Sitter på en nå... Ingen problemer med eksterne harddisker. Vil tørre å påstå at Mac har en mye bedre støtte for plug and play... Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Helt enig... Denne er helt prima... Sitter på en nå... Ingen problemer med eksterne harddisker. Vil tørre å påstå at Mac har en mye bedre støtte for plug and play... Vil tørre å si meg enig i det Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Helt enig... Denne er helt prima... Sitter på en nå... Ingen problemer med eksterne harddisker. Vil tørre å påstå at Mac har en mye bedre støtte for plug and play... Vil tørre å si meg enig i det Vil si Mac har en OVERLEGEN støtte for plug'n'play. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg har også planer om å kjøpe en ibook hvor får jeg kjøpt en? Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg har også planer om å kjøpe en ibook hvor får jeg kjøpt en? Her kan du kjøpe en iBook Lenke til kommentar
toretors Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Du handler her: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/noInd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå