Gå til innhold

Chieftec Mesh Medium Tower Sølv

Anbefalte innlegg

Går ut ifra at det er denne 120mm-vifta du skal ha, som er den samme som denne, da kobles denne til hk`et eller viftestyring (3pins-molex) Vet ikke om det følger med overgang, men du kan jo sende mail til komplett.no og spør?

Av 92mm-viftene, så tror jeg du mener at du skal ha denne, som er den samme som denne, som også er 3pins-molex. Men som sagt; Send mail til komplett.no, så er du på den sikre siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken viftestyring skal jeg kjøpe hvis ikke har plass igjen på HK?

Når jeg skal ha disse viftene:

PAPST Vifte 92x92x25mm (23db)

PAPST Vifte 120x120x25mm (16,5db)

PS! Skal kjøpe det fra komplett!

Endret av T-1000
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

En kompis av meg har hatt tilsvarende tower, men eldre modell. Det bråker noe sinnsykt når alle viftene står på, suser/blåser gjennom kabinettet. Han tror jeg kun kobla på 1 eller 2 bak i kabinettet til slutt.

Endret av sADsAM
Lenke til kommentar

Man må huske å ha SATA-kabler med "knepp" på selve kontakten i disse kabinettene, ellers får man ikke igjen døra, eller at det blir stående press mot SATA-kontaktene.

Ellers "greit nok" kabinett disse sett i forhold til pris. Har vel 3 pc-er nå i div. Chieftec-modeller (hatt flere tidligere...). En ulempe er at de ikke har noe gummi mellom kabinett og det det står på, så mye vibrasjoner overføres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...