T-1000 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hei og Hå! Hva syntes dere om denne kabinetten her??? Vet ikke åssen den er, så kunne noen av dere fortelle hvordan den er? Les mer om den her.. Her er et par bilder av den... Endret 6. juni 2005 av T-1000 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vet ikke så mye om akkurat det kabinettet, men det holder vel Chieftec-standard: Gode, men litt tunge kabinett, med gode løsninger, lite eller ingen skrangling, kvalitet tvers igjennom, og generelt godt likt Er hvertfall veldig fornøyd med mitt Dragon midi-tower Tror du trygt kan kjøpe det Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har samme kabinett (bare i sort) og jeg er veldig fornøyd. Ganske tungt men veldig kjølig og det står støtt. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Når jeg ser HDD løsningen, føler jeg det kommer bil å bli litt rotete med kabler inni. Men det gjør jo ikke no hvis man ikke skal ha vindu.. Ellers har jeg et eldre Chieftec kabinett i samme størrelsen. Jeg digger det Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 HDD-løsningen burde ikke by på noen problemer med kabler, bare å sette HDD`ene med kablene inn i kabinettet det, så slipper en kabelrot (som en kan se) Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvor tungt kan det være da? man kjøper ikke dette kabinettet for å sykle rundt med det Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvor tungt kan det være da? man kjøper ikke dette kabinettet for å sykle rundt med det Oppgitt vekt er vel 16kg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kompis av meg kjøpte det for et par uker siden, og han er veldig godt fornøyd med det . Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ferdig stappa med hw veier det ca. 22kg (hvis en har 4 disker vel å merke) Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 HDD-løsningen burde ikke by på noen problemer med kabler, bare å sette HDD`ene med kablene inn i kabinettet det, så slipper en kabelrot (som en kan se) Viftene da? (hvis man skal ha noen der da) Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg hadde tenkt å ha fullt med vifter der.. Det er plass til: Bak : 1 x 12 cm Side : 5 x 9 cm Skal vifter fra komplett... Noe å anbefale fra komplett.no? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Hvordan er luft strømningen i dette ifhorhold til Dragon kabinettene der det er vifteplasser foran i kabinettet. I dragon kabinettene får man jo trukket in frisk luft foran som man blåser ut bak, og dette gir god luftgjennomstrøming. Her er det vifter bare i side døren som blåser over harddiskene. Endret 7. juni 2005 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Ja..? svar kanskje? Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg bruker kun 1 120mm på 7volt bak, og den gir god nok kjøling til hdd'en. Siden det er luftehull foran, så trekker 120mm viften inn luft foran og trekker luften bakovere ut av kabinettet fra bakenden. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hvordan er luft strømningen i dette ifhorhold til Dragon kabinettene der det er vifteplasser foran i kabinettet. I dragon kabinettene får man jo trukket in frisk luft foran som man blåser ut bak, og dette gir god luftgjennomstrøming. Her er det vifter bare i side døren som blåser over harddiskene. Luftstrømmen er bra den, du har 3 vifter foran på høyre side + 2 i døren på venstre side og 1 120 mm vifter bak . Skule holde en stund . 1x 120mm rear, 5x 92mm side (2 left / 3 right) Endret 8. juni 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hvor kobler jeg viftene hen? På hovedkortet eller strømforsyningen? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvor kobler jeg viftene hen? På hovedkortet eller strømforsyningen? Det spørs på viftene, og du kan kjøpe overganger hvis du slipper opp for plass på hk`et. Ellers kan du jo kjøpe viftestyring Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hvor kobler jeg viftene hen? På hovedkortet eller strømforsyningen? Det spørs på viftene, og du kan kjøpe overganger hvis du slipper opp for plass på hk`et. Ellers kan du jo kjøpe viftestyring Jeg skal kjøpe PAPST Vifte fra komplett..... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvilken av de? Det er 13 treff på søket "Papst" Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hvilken av de? Det er 13 treff på søket "Papst" Det er plass til: Bak : 1 x 12 cm Side : 5 x 9 cm Antakelig de beste av Papst Endret 8. juni 2005 av T-1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå