Jihadinmymind Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvem her skal på Turbo konserten i Oslo i morgen? Jeg gleder meg som et helvete, jeg kan informere om at Turbojugens Bekkestua vil stille med fullt mannskap! Vær beredt jugends i morgen smeller det! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 En jeg "kjenner" (moren min som kjenner henne) fikk tilbud om og synge på en av platene dems, men hun sa nei siden hun er "neger" og syntes ikke det var noe morsomt navn... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 De hadde tenkt til å kalle seg turboneger eller nazipenis, tror flere folk ville synes det var lite morsomt hvis de valgte nazipenis som navn Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Flyttes fra "Off topic -> Annet" til "Lyd & Bilde -> Musikk" Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) var bra konsert.. The Age Of Pamparius -> Back To Dungaree High -> All My Friends Are Dead -> City Of Satan -> High On The Crime -> Sell Your Body -> Prince Of The Rodeo IIRC Endret 12. juni 2005 av zomax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå