jonover Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det noen som kan gi meg råd ang kjøp av mig sveis? Jeg skal kjøpe meg dette, men er usikker på hva jeg skal velge. Har sett på det som Biltema og Torshov bil selger. Noen som har erfaringer med disse ? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei. Hvilket merke er disse apparatene? Skal du sveise mye legg noen kroner i apparatet, ved å kjøpe f.eks. Esab- eller Norweld-apparat. Du får det du betaler for. Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kan love deg at hvis du legger noen ekstra tusenlapper på bordet (ca 10 tilsammen) vil du få et apparat du kan bruke, og som faktisk vil gjøre det gøy å sveise.... Og som vil virke i mange år, samtidig som man får deler til det. Dessuten kan du selge det for en fornuftig pris når du eventuelt ikke gidder mer. Glem Torshov og Biltema.. De klarer ikke sveise gjennom tynnplater engang... Gå rett på et KEMPI, ESAB eller et annet kjent merke, og kjøp 3-fas Jeg kjører diger ESAB (kostet 43K nytt) og kan aldri tenke meg å bruke et billig møkkaapparat igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå