Gå til innhold

Bra service på Tusenfryd!

Anbefalte innlegg

jeg jobba der i en sommer, og jeg haaaaaaaaaaaaater tusenfryd. Grunnen til at du ser at alle er glade og smiler osv er at du får "poeng" for det der. Du får også poeng om du jobber kjapt og effektivt. Den som har mest poeng vinner en premie elns. Mer dobbelt-moralt og føkka sted skal du se lenge etter......for å ikke snakke om timelønna...

Skal aldrig mer besøke tusenfryd etter å ha jobba der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg jobba der i en sommer, og jeg haaaaaaaaaaaaater tusenfryd. Grunnen til at du ser at alle er glade og smiler osv er at du får "poeng" for det der. Du får også poeng om du jobber kjapt og effektivt. Den som har mest poeng vinner en premie elns. Mer dobbelt-moralt og føkka sted skal du se lenge etter......for å ikke snakke om timelønna...

Sant sant. Høydepunktet i dagen er pausa, der du kan sette deg ned i en halvtime-20minutter og snakke med jentene og spille "fuzzball" (det kunne du ihvertfall når jeg jobba der)

Dette er slavedriving, gutta!

Lenke til kommentar

Det er en überchill jobb da, med unntak av lønna.

überchill? Du får kjeft for å sitte, hvis jeg ikke tar feil var det en på avd mi som ikke ble tilbudt jobb neste år pga han satt for mye...

Haha! For noe møkk. På jobben jeg hadde i sommerferien var det uoffisiell pause når man selv ville, så lenge det ikke var altfor mye å gjøre. Sjelden sjefen titta innom, og da han så en ligge og slappe av midt i arbeidstida bare lo han litt.

Men så var nok miljøet et helt annet, da. De andre vi jobbet sammen med var en haug slappe snekkere på en byggeplass, med større interesse for røk, kaffe og vg enn jobb.

Lenke til kommentar

huffda?

Jeg var der i sjuende klasse.

da fikk jeg kjeft av en som jobbet i den popcorn tingen ved radiobilene fordi jeg sølte popcorn :hmm::roll:

Lenke til kommentar

Det er en überchill jobb da, med unntak av lønna.

überchill? Du får kjeft for å sitte, hvis jeg ikke tar feil var det en på avd mi som ikke ble tilbudt jobb neste år pga han satt for mye...

Haha! For noe møkk. På jobben jeg hadde i sommerferien var det uoffisiell pause når man selv ville, så lenge det ikke var altfor mye å gjøre. Sjelden sjefen titta innom, og da han så en ligge og slappe av midt i arbeidstida bare lo han litt.

Men så var nok miljøet et helt annet, da. De andre vi jobbet sammen med var en haug slappe snekkere på en byggeplass, med større interesse for røk, kaffe og vg enn jobb.

Enda en grunn til å ansette polakker fremfor nordmenn :roll:

Lenke til kommentar
hei!

La idag merke til at alle som jobbet på Tusenfryd var glade og hyggelige.

Er liksom vant med at arbeiderne på steder som dette er litt sånn sure og grinete..

Ville annbefale alle å ta seg en tur dit iløpet av sommeren.

Tusenfryd arbeidere, stå på!

dere gjør en kjempejobb! :)

Noen fler som har vært der i år og har noen meninger?

Mvh. Lasse

det er enda tilig på sesongen , di har ikke rokket å bli lei jobben , sjekk om en måned under høysesongen , da er di ikke like blide ;)

Lenke til kommentar
Man er vel ikke på jobb for å sitte, men heller for å faktisk jobbe?

Du kan jo prøve 8 timer med jobb på asfalt med 30min pause inni der, og en sjef som kjefter på deg når du prøver å sitte i 1min.

Welcome to the Real World boiiii :p

Lenke til kommentar
Man er vel ikke på jobb for å sitte, men heller for å faktisk jobbe?

Du kan jo prøve 8 timer med jobb på asfalt med 30min pause inni der, og en sjef som kjefter på deg når du prøver å sitte i 1min.

Welcome to the Real World boiiii :p

WORD

Lenke til kommentar
Lønn: 60kr/t... HF!

Kilde?

Vanlig lønn for ansatte under 18 år på slike steder er 67,50 i timen, en god del mer det året man fyller 18.

Jeg jobber forresten hos Tusenfryds største konkurent, og alle sommeransatte hos oss smiler litt mer enn de sommeransatte på tusenfryd og er litt hyggeligere i tillegg :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...