Gå til innhold

Bra service på Tusenfryd!

Anbefalte innlegg

hei!

La idag merke til at alle som jobbet på Tusenfryd var glade og hyggelige.

Er liksom vant med at arbeiderne på steder som dette er litt sånn sure og grinete..

Ville annbefale alle å ta seg en tur dit iløpet av sommeren.

Tusenfryd arbeidere, stå på!

dere gjør en kjempejobb! :)

Noen fler som har vært der i år og har noen meninger?

Mvh. Lasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jobba der i to sommere... Og la meg love dere... JENTER! Plenty of nice jenter som jobber der! Sjekke sted? Oh yeah!

Hvis jeg ikke husker feil, så bruker de sånn "hei, smil, øyekontakt" konsept, også kan mann vinne premier hvis mann er spesiellt positiv en dag...

Lønn: 60kr/t... HF!

Lenke til kommentar

Timelønna på Tusenfryd = ROFLMAO

Hvor ellers legger folk så mye arbeid (inkl audition) for å få en jobb til 60,-/timen.

Men mange av dem er jo unge da, så i forhold til alder er det kanskje ikke så aller verst.

Lenke til kommentar

Hvor ellers legger folk så mye arbeid (inkl audition) for å få en jobb til 60,-/timen.

Men mange av dem er jo unge da, så i forhold til alder er det kanskje ikke så aller verst.

Nettopp. Jævelig underbetalt. Vet om en som jobber der...

Lenke til kommentar
Jeg hadde aldri jobbet der! 60kr timen fikk jeg i 5klasse, ikke 10klasse! Rett og slett fornærmende. Uansett er nok ikke det noe for meg :p

Jeg er rå på Rollercoaster Tycoon så hadde sikkert passet inn :p

Men dårlig lønn og lang reisevei har gjort at jeg aldri vurderte å søke jobb der.

Lenke til kommentar

Kjenner en som jobber der, og hun sa hun tjente noe med 100kr/t. Hm. Kan være fordi hun har jobbet der en stund (er ikke helt sikker), men hun er ikke mer enn 17 år heller, da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Kjenner en som skal jobbe der i sommer, hun nevnte noe om at timelønnen hadde gått opp til rundt 80 (var det 87?) kr/t.

Lenke til kommentar

Sikker på mange andre steder, blant annet Kongeparken på Ålgård. Jeg søkte på denne jobben forledes - etter fire timer med audition fant jeg ut at det ikke var jobben for meg. Jeg fikk den heller ikke.

Timelønnen for 16-åringer var vel omkring 56kr, om jeg ikke erindrer feil.

Lenke til kommentar

Det er en überchill jobb da, med unntak av lønna.

überchill? Du får kjeft for å sitte, hvis jeg ikke tar feil var det en på avd mi som ikke ble tilbudt jobb neste år pga han satt for mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...