henrik_f Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 e kjøpte me nettopp geforce 6600 gt ghl. før hadde e geforce 4200 ti, når e skal spille cs er ikke grafikken som den skal e bruker opengl mn alle ting er så firkantet. og ligger av og til på 30 fps. spørs hvor e er på mape. me gamle skjerkorte va de samme grafikken men hadde fin fps. noen som kan hjelpe me? Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 driver versjon 7.1.8.4 Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 instalerte fra cd-en som følte me Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Last ned de nyeste driverene fra hjemmesiden til nVidia. Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 testa de også hjelper ikke Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kan du si litt mer om pcen din? Hvilken PSU har du? Er CPU eller skjermkortet varmt? Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 amd 3200+ ikke varm 1024 ramm geforce 6600gt ghl ikke varmt Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Virker som du har satt grafikkinnstillingene i CS på "Software". Sikker på at du bruker OpenGL? Prøv i tilfellet DirectX, og sett opp oppløsninga (resolution), det burde gjøre de store prikkene litt mindre Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Gratulerer med en saftig stavefeil i tittelen på tråden din. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Kall meg en frosk, men du har en deilig mengde SMS-forkortelser i første post også. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Må si meg enig. Jeg tror tråden vil komme bedre ut om det skrives tydeligere. Start heller en ny tråd med bedre grammatikk for en bedre leseopplevelse for alle og trolig også bedre respons på tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg