Gå til innhold

specce hvilke talent for troll rogue?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Combat build + det som han^^ nevnte.

Blade fury er fin, tar mulitble targets

Nei, blade flurry er ikke å anbefale i instances. Du risikerer å angripe sappede mobs, eller sheeps, og i tillegg ta aggro fra tanken.

Blade Flurry er derimot utmerket solo :)

du skal spille rogue og du bryr deg ikke om PvP? rofl....

Useriøst. Kan hende han skal farme MC? Eller kanskje han rett og slett liker rogues, men ikke PvP?

at noen i det hele tatt klarer å velge bort shaman fremfor rogue ser jeg på som smått utrolig...

OT 4tw :thumbup:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
liker bedre fart som shammy ikke har og liker og snike meg på fienden i stealth

PS: rogue er også utmerket i instances. vis man er med i bra guild og har riktig build velger de deg framfor de andre.

Da har du ikke spilt mye Shaman...

Ghostwolf får du på lvl 20, den parkerer "sprint" rogues i støvet over distanser...

Og i følge paladin forumet på Wow-europe så fungerer visstnok også ghostwolf som en stealthwolf...

Lenke til kommentar

PS: rogue er også utmerket i instances. vis man er med i bra guild og har riktig build velger de deg framfor de andre.

Ghostwolf får du på lvl 20, den parkerer "sprint" rogues i støvet over distanser...

Og i følge paladin forumet på Wow-europe så fungerer visstnok også ghostwolf som en stealthwolf...

Tror han mente at rogue er raskere når det gjelder combat (raskere attack speed, masse instant skills som krever energy (som regener meget fort)), ikke movement speed.

Ghostwolf stealther ikke tror jeg. Isåfall så er det en UTROLIG dårlig stealth, for jeg har ingen problemer med å se ghostwolves fra lang avstand på flerfoldige levels over meg.

I movement speed så er jeg enig, shaman løper lett fra en rogue på lange distanser. Men sprint er en del bedre til å ta igjen andre i kamp f.eks.

Sprint er vel heller strengt tatt ikke et travel skill, men noe som skal brukes til å ta igjen noen/flykte fra noen med.

Lenke til kommentar

da jeg mente fart mente jeg at de er sjappe med daggerne. har spillt shammy til lvl 25 og har ghostwolf

Lenke til kommentar

Mye av tiden kommer du til å sappe, så improved sap er brillefint hvis det er flere mobs som trenger et klask i hodet. Expose armor gjør også saker og ting lettere for alle når det er snakk om mobs som har hp i bøtter og spann. Ellers fungerer det veldig greit å være stealthet og bruke ambush/backstab til den store gullmedalje, etter at tank har bygget opp en solid dæsj aggro og/eller mob er halvdød.

Uansett, talents har ikke så voldsomt mye å si på lowlevel. Om du må bruke en g eller to på å respecce senere, så er ikke det verdens undergang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...