Honda 15 firetakt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kommer paroa til og bryte 30 knop med 9 fot og 25 evinrude. Jeg tipper han drukner!! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Jo, takk får støtten... Edit: så vidt jeg kan se så er det ingen avstemmning her... Så rediger topicen din litt du.. Endret 6. juni 2005 av paroa Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fy f*en. Honda 15 firetakt. Vær så snill og ikke lag slike idiotiske poster som dette. Tror egentlig alle DRITER i om Paroa bryter 30 knop. JEG driter vertfall i det. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fy f*en. Honda 15 firetakt. Vær så snill og ikke lag slike idiotiske poster som dette. Tror egentlig alle DRITER i om Paroa bryter 30 knop. JEG driter vertfall i det. Derfor du poster her ja Jeg tror nokk 30 knop er litt mye for en så liten båt Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det jeg er bekymret for er at denne båten ganske sikkert ikke er konstruert for slike hastigheter og at det kan dukke opp "uante" sjø egenskaper, men ellers så går det vel greit så lenge den flyter... Lenke til kommentar
above Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Skjønner svært lite av å poste denne topicen når paroa har en egen tråd om båten sin, der det diskuteres for fullt fra før av.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Honda 15 firetakt=Topic starter number one! Ta det i den eksisterende topic som nevnt over. Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Skjønner svært lite av å poste denne topicen når paroa har en egen tråd om båten sin, der det diskuteres for fullt fra før av.. God grunn til å stenge denne, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg