Honda 15 firetakt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har lyst på rattkonsoll i det hva burde jeg gjøre, bare og spør om dere lure på noe. Båten på bildet er lik bortsett fra at jeg har forstærket akterspeilet og lagt dobbel bunn i den. Mvh Geir Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil anbefale deg og senke den med kuler og krutt, noe som kan være en morsom prosess. Denne prossesen kan du tjene penger på (publikum) noe som igjen gir muligheten til ny båt. Der har du mange med tanke på muligheter... Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil anbefale deg og senke den med kuler og krutt, noe som kan være en morsom prosess. Denne prossesen kan du tjene penger på (publikum) noe som igjen gir muligheten til ny båt. Der har du mange med tanke på muligheter... særlig!! Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil anbefale deg og senke den med kuler og krutt, noe som kan være en morsom prosess. Denne prossesen kan du tjene penger på (publikum) noe som igjen gir muligheten til ny båt. Der har du mange med tanke på muligheter... særlig!! Noen som har noen ider eller!! Har lang sommerferie noe må jo bare gjøres. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg står fast ved mitt forslag vedlagt ovenfor. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) bare lag eller kjøp en liten styrekonsol å putt den oppi,men du må jo kanskje flytte litt på sitte benkene. Iallfall hvisdu skal ha en real styrekonsol i Endret 7. juni 2005 av lloydsb Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 lakk ei blå stripe på båten Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 lakk ei blå stripe på båten Det hadde sett bra ut det faktisk Noen flere forslag!! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Honda 15 firetakt : Hvor gammel er du egentlig ? Jeg mener at du skriver litt barnslige innlegg og bruker noen store gloser Angående båten : Rattkonsoll vindu, lakkere?, en myk stol... El NetZor Lenke til kommentar
paroa Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg regner med at han er rundt åtte år?.. Ingen som likte forslaget mitt? Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg regner med at han er rundt åtte år?.. Ingen som likte forslaget mitt? Bare så alle hvet det så er paroa en barnslig drittunge, i klassen min som elsker ,og herpe for folk ps!! fikk 6 i matte muntlig examen, skal skjerpe meg med innlegga. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Håper du roer deg litt... (lettere å ta deg seriøst, så bare et tips til deg som kun lønner seg for deg ) Til båten: Hva med å få pussa den ned, sprøytesparkle den i to omganger (gjelder innvendig også), så sprøyte den med høyglans kongeblå utvendig Ville sprøyta den lettere eggeskallhvit (ikke eggeskall, men hvit med eggeskallskjær for at ikke den skal bli så fort skitten, prater av erfaring ) innvendig, eller kritthvit for bra shine og mye vasking :!: (gjorde det på min, blei dritlekkert ) Finne et fint navn på båten, også få laga en fet vinyl med det på å feste det på hoftene på båten.. (på sidene bak) Videre: Få bygd en fet konsoll, med plass til tanken hvis det ikke er det under bakre tofte... Et bra og tøft "bøttesete" som DU sitter godt i (prøvesitt før du kjøper) Et kult og godt ratt og en gear og gasskontroll du liker å holde i Da er mye gjort i hvert fall Lykke til i hvert fall :thumup: Lenke til kommentar
Honda 15 firetakt Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Håper du roer deg litt... (lettere å ta deg seriøst, så bare et tips til deg som kun lønner seg for deg ) Til båten: Hva med å få pussa den ned, sprøytesparkle den i to omganger (gjelder innvendig også), så sprøyte den med høyglans kongeblå utvendig Ville sprøyta den lettere eggeskallhvit (ikke eggeskall, men hvit med eggeskallskjær for at ikke den skal bli så fort skitten, prater av erfaring ) innvendig, eller kritthvit for bra shine og mye vasking :!: (gjorde det på min, blei dritlekkert ) Finne et fint navn på båten, også få laga en fet vinyl med det på å feste det på hoftene på båten.. (på sidene bak) Videre: Få bygd en fet konsoll, med plass til tanken hvis det ikke er det under bakre tofte... Et bra og tøft "bøttesete" som DU sitter godt i (prøvesitt før du kjøper) Et kult og godt ratt og en gear og gasskontroll du liker å holde i Da er mye gjort i hvert fall Lykke til i hvert fall :thumup: Takk!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 I tillegg til Pluggens råd: - En liten snerten og sexy vindskjerm tar seg alltid bra ut. - Skift fenderlist til enten grå eller marineblå (mørkblå) - Få vekk de svarte plasthåndtakene og sett på rekker av metall (eller håndtak av metall) - Hvis bakerste sitteplass er toften som mannen sitter på, kan du gjerne prøve å flytte den litt bakover, eller støpe en sittekasse med stuerom bakerst Lenke til kommentar
bjartis Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det går også ann å montere små spotter i bunnene av båten. på denne måten lyser den opp innsiden av båten din slik at båten kan bli tøffere når du kjører om kvelden.(bare husk på å holde båten ren og pen i bunnen ) Og hvis du virkelig vil å inn for det så kan du jo også montere demper på disse lysene. Det er alltid kult å ha litt napper ved siden av rattet. En annen ting som kan gi båten et bedre innrykk er lanterner. De er ikke bare pratktisk, men også ganske lure å ha hvis du er ute i mørket. Og til slutt så kan du også lage et 12v uttak som du kan bruke til det du selv ønsker. det kan også være ganske lurt å ha hvis du vil det. Jeg tviler på at du kommer til å realisere så mange av disse forslagene, men du må uansett ha lykke til med prosjektet. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er alltid kult å ha litt napper ved siden av rattet. har han ratt då? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Han sier han har lyst på rattkonsoll. Lenke til kommentar
bjartis Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Forslagene mine er nok ganske usannsynelige, så hvis han disse blir realisert så satser jeg på at han også går for rattkonsoll på båten sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå