fxwz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Min gode venn Jænszn var så heldig å komme oppi Engelsk muntlig. Sier at han skal vise en film hvor noen har filmet ettt spøkelse, men han sliter med å finne noe. Skjønner vel egentlig det da. Men noen som vet av? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Husker at det var noen som hadde sett et spøkelse hoppe på ski en gang! (Word, så det sjæl på TV) men det er lenge siden, og veit ikke hvord du kan få tak i det Får vise litt av en Casper film da veit du! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 http://www.bartonmansion.com/home.html Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Film 1 Film 2 Film 3 Film 4 Håper de kan hjelpe deg litt Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Film av noen spøkelser. Får ikke sett dem selv ennå edit: Får sett dem nå. Er egentlig ikke mye spøkelser, mer "orbs" Endret 6. juni 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fy faen jeg tror seriøst jeg hadde dødd hvis jeg hadde vært samme de gutta i barton mansion! HOLY SH*T! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 http://www.big-boys.com/articles/ghostvideo.html Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fy faen jeg tror seriøst jeg hadde dødd hvis jeg hadde vært samme de gutta i barton mansion! HOLY SH*T! OmG Hva sjer i den?? Tørr ikke se den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) http://www.bartonmansion.com/home.html Shit, den der var skikkelig creepy! Spill den for læreren, med høyt volum. (Må innrømme at jeg skvatt noe j*vligt) EDIT: Får frysninger hver gang jeg ser den der. Må liksom bare se den om og om igjen. *grøsse* Endret 6. juni 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 http://www.bartonmansion.com/home.html Shit, den der var skikkelig creepy! Spill den for læreren, med høyt volum. (Må innrømme at jeg skvatt noe j*vligt) EDIT: Får frysninger hver gang jeg ser den der. Må liksom bare se den om og om igjen. *grøsse* ja, fader rullan. Igjen, og igjen, igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Leste nettopp hele historien til han fyren. Gjor det bare enda mer skremmende. I like it EDIT: The deamon: Endret 6. juni 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jævla redd jeg ble!! Jeg som ikke tåler skrekkfilmer eller noen ting!! Kan jeg få sove i senga til en av dere inatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jævla redd jeg ble!! Jeg som ikke tåler skrekkfilmer eller noen ting!! Kan jeg få sove i senga til en av dere inatt? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) D.R.Ø.M edit: Ida=D ligger faktisk i sengen her hos meg nå Endret 7. juni 2005 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Den der personen/spøkelset som kom ut døren på Barton Mansion-filmen, var ikke det bare kompisen til han som filmet? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Den der personen/spøkelset som kom ut døren på Barton Mansion-filmen, var ikke det bare kompisen til han som filmet? Nei, du ser at begge to har en lommelykt, sannsyngligvis står han andre kompisen bak han som filmer. Men jeg lurer....hva om du tar et stort insekt-nett og trer det over deg..skulle du ikke se omtrent sånn ut ? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg tipper det bare er iscenesatt. At de folka bare har fått en kompis med stor posete hvit genser og en "lantern" til å komme ut av den døra. De "to" ser du jo når de løper ned trappa. Kompisen løper først, og han med kameraet kommer etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg tipper det bare er iscenesatt. At de folka bare har fått en kompis med stor posete hvit genser og en "lantern" til å komme ut av den døra. De "to" ser du jo når de løper ned trappa. Kompisen løper først, og han med kameraet kommer etter. Man kan aldri vite sikkert hva som er ekte eller ikke. Selv syntes jeg det så fake ut (etter å ha sett den ganske mange ganger) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vi har en tråd om Barton her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0&hl=sp%F8kelse Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fatter ikke hvorfor jeg ser på slikt klokken 2 om natten Og jeg måtte jo selvfølgelig lese gjennom tråden som Gef linker til, og der er det jo masse fine stillbilder av denne vakre skapningen. Får neppe sove i natt, driver jo stadig vekk og ser meg over skulderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå