Gå til innhold

Ny spill Mus

Anbefalte innlegg

Quote:

Co[]V[]bster skrev (2002-08-09 23:50):

men alle gamere hold dere til ******* unna trådløst!!!!!!

Hvorfor? Har du prøvd Mx 700 fra Logitech? Hvis ikke så ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på :wink:

Musa funker yppelig til spilling, har brukt den snart en mnd og merker ikke noe forskjell fra den gamle musa mi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-19 22:29, skrev sticky:

Funker fint den musa... er veldig fornøyd.

kameraten min har veldig store hender og likte den ikke, men den passer fint til meg.. har sånn passe med hender... to like store faktisk !

Denne her skal jo også være bra. kansje for de med litt "klump hender" :wink:

Denne har jeg, og den fungerer dernest perfekt med svar Eveglide Giganta.

Lenke til kommentar

jeg vil anbefale "Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0" musen på det sterkeste.. Jeg hadde den musa på bestilling strax jeg viste om at den kom.. Hadde den i god tid før noen nett butikker hadde den. bruker den hver dag og er veldig fornøyd.. Spiller mye fps/strategy hver dag. Jeg har ikke verdens største never og synes forde at den er veldig bra. noen venner som har påpekt at den er litt stor og tung, men etter ei lita stund så merker du ikke noe til dette. Veldig bra på alle måter. Det jeg syntes var det beste med den var at du trenger bare å holde den ca. 1 cm over overflaten og den registrerer ikke nokka. altså du trenger ikke å slite med det den gamle microsoft musa hadde med at du trengte å løfte den flere sentimeter opp i lufta. (nokka som er veldig slitsomt) Anyway, kjøp den. kommer til å ha den i all tid forover

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...