Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har også denne musen, og liker den svært godt. Fant et bra underlag (en gammel tøymatte). Har prøvd en del forskjellige typer underlag, og musen liker ikke alle. Den er veldig rask på respons og jeg har ingen problemer med at den henger igjen. Hadde Initelli Expl. 3.0 en liten stund, men jeg syns den ble litt for stor, Dual Optical er bedre å holde i. PS: Syns litt synd på dere lamere.. Jørgen. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har ikke prøvd Logitech Dual Optical, så jeg har ikke noe grunnlag til å svare på hvor bra denne er, men jeg er ihvertfall 100% fornøyd med Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 Beste musen jeg har hatt. Siden jeg har ganske store hender, så passer den perfekt til meg. Logitech sine modeller tror jeg ikke hadde ligget like komfortabelt i hånda mi. Men det er jo en vanesak, som det meste annet Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Må si meg enig med mange på forumet her! Microsoft Explorer v3.0 er helt KONGE. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Herregud hvor enkelte sliter med å være saklige.... Dual optical er ganske enkelt en veldig bra mus, bortsett fra at scrollerhjulet ikke funket spesielt bra på min maskin, ikke funket scrollerhjul og tommelknapp i RTCW heller. Om du kan klare deg uten disse knappene er Dual Optical glimrende, men egentlig holder jeg en stor knapp på Microsoft Intellimous, uansett: hold deg laaaaaaaaaaaangt unna trådløse varianter om du har lyst til å fungere i spill. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Heh, de fleste postene i tråden er usaklige iom at Mumiene spør: "Er dette en god mus til og spille Quake 3 med [..URL til Logitechmusa..] Ja jeg vet at det finnes ander muser men jeg vil vite hva dere har og si om denne." Og da svarer mange (deriblant meg, den er jo best :wink: ) med at IntelliMouse v3.0 rulez. Ikke at det gjør meg noe, men det frusterer kanskje Mumiene litt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Junkfood Junkie skrev (2002-07-19 23:09):Blue Sky DU BLE VOLDTATT AV FAREN DIN HELE DIN BARNDOM OG NÅ BANKER MORRA DI DEG OPP. BESTEMORA DI DENGER KAMERATENE DINE OG SØSTRA DI LIGGER MED DEM Vi er ikke døve. Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det burde vært en ignore-funksjon her på forumet så man kunne filtrert vekk meldinger fra folk som Blue Sky, som tydeligvis har store problemer med å både holde seg til topicen og å være saklig... Dual Optical er en av de beste musene jeg har prøvd, har også prøvd den trådløse versjonen av den, den er ganske befriende Men formen på musa er en tilvenningssak, minner om de gamle Mouseman-musene hvis noen husker dem... men etter tilvenning er de herlige og passer godt i hånda... har selv en Logitech iFeel Optical, den kan brukes av høyrehendte såvel som venstrehendte, og er ikke spesielt ergonomisk men jeg var vant med denne typen mus da jeg har hatt diverse pilot mouse muser fra logitech oppigjennom Men dual optical skal visst være en god mus til spilling ettersom den er veldig nøyaktig og som sagt legger den ikke like mye stress på hånda fordi den er mer ergonomisk enn konvensjonelle muser :smile: Og så har man jo gummi"listene" på sida som hjelper til å holde hånda på plass til alle tider... :smile: Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Ja, Dualen er ganske fin etter en liten tilvendingsperiode. Jeg var meget fornøyd med den og fragget mye;) Nå har jeg gått over til ms 3.0 simpelten fordi jeg ville teste den. Jeg foretrekker egentlig ms 3.0 fordi jeg syns den er mer behagelig. Men dette er jo en smaksak som verken jeg eller noen andre deg selv kan bestemme om hvilken mus som best. "prøv" deg litt fram med forskjellige mus, og ta den -du- syns er mest behagelig! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Liker ikke side knappen på den musen! Any way MS intellimouse 3 er bedre! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 -> STFF <- (search the fucking forum....) Lenke til kommentar
Knutinsen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Det å velge en bra mus blir litt som å kjøpe nye sko. Du må finne en som passer deg, og du bør ihvertfall prøve den i hånden først. Det er stor forskjell på størrelsen på hender, både når det gjelder lengde og tykkelse på fingre. I tillegg er det forskjellig smak og behag. Jeg har selv testet noen mus som andre har sagt er "den beste jeg noensinne har hatt!" uten at jeg har likt den i det hele tatt. Noen vil ha Trackball, andre vil ha optisk mus, men personlig synes jeg den gode gamle kula under er best. (Gammel dame er vond å vende). Den musa jeg liker best av de jeg har prøvd er "Trust Ami Mouse Dual Scroll" fordi den har fem knapper, og har en passelig størrelse og utforming for meg. Jeg bruker den både hjemme og på jobb, men den er dessverre ikke trådløs. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-07-19 23:09, Junkfood Junkie skrev:Blue Sky DU BLE VOLDTATT AV FAREN DIN HELE DIN BARNDOM OG NÅ BANKER MORRA DI DEG OPP. BESTEMORA DI DENGER KAMERATENE DINE OG SØSTRA DI LIGGER MED DEM Du klarte å pådra deg en 7 dagers bann for de kommentarene. Selv om Blue Sky var litt på kanten hjelper det ikke å ta igjen med "samme mynt"². Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: pgressum skrev (2002-08-08 14:06):Du klarte å pådra deg en 7 dagers bann for de kommentarene. Selv om Blue Sky var litt på kanten hjelper det ikke å ta igjen med "samme mynt"². HEHE, universets bitre ironi,,,,,jeg liker det! Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg hadde logitech cordless optical, før jeg skaffet meg ms 3.0, og er svært fornøyd med den! men alle gamere hold dere til ******* unna trådløst!!!!!! :Eeek: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jaja.. Som de fleste andre sier har jeg en IntelliExplorer v3.0 og den bare r0x0r! Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Sjekk ut MX300! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har vi en gullgraver iblant oss? Gir tips på spørsmål som antageligvis har kommet til en resolusjon for måneder siden... Og det ser det ut som... Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 PS: Jeg er en FPS/Strategy spiller og av alle muser jeg har prøvd er dette den beste musen, mest comfortable er den samme uten ledning men jeg liker ikke trådløse mus siden de kan ha litt "delay" og det er kjipt når hver hundredel gjelder! LogiTech's MX700 optisk og trådløs har ingen delay... Genial mus som har alt! Var skeptisk jeg også ettersom den var trådløs, men med ny teknologi så er den like rask osm en USB mus! Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg vet at du sansynligvis allerede har kjøpt deg ny mus, men jeg kan nå komme med min mening allikevel. Den nye MX serien til Logitech er jævli bra (bedre enn Dual Optical synes jeg) Hvis du vil ha ei simpel mus som også er jævli bra, så kjøper du MX300. Hvis du liker mange tommelknapper og dilldall, så kjøper du MX 500/700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå