fxwz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Trenger å få vite prisene på noen få butikkvarer i thailand jeg. Hvor skal jeg henvende meg? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Thailand Samvirkelag? (fikk bare så lyst) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er vel bare å se på valuta, å ta sånn ca. pris!? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Det er vel bare å se på valuta, å ta sånn ca. pris!? Nope, prisene i utlandet er som regel lavere enn prisene i norge Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det eneste jeg vet er at det meste er dritbillig der; alt fra merkeklær og mat til alkohol og tobakk. En stund siden jeg var der nå, men kan tenke meg at prisene stort sett er ganske lave rundt omkring der. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har en kompis som var i thailand for ikke så lenge siden (før Tsunamien) Der fikk du fake merkeklær som etnies, diesel, hawk og gucci til en latterlig lav pris. De har masse kule tskjorter der nede for øvrig. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Prisene i Thailand er sinnsykt lave.... F.eks en 0,5 pils.. Var i butikken, og var 13 år den gangen.. Skulle prøve å kjøpe (det var seff for faren min)... Uansett, pilsen kosta ikke mye.. Husker ikke heelt prisen, men jeg kjøpte 6 stk og betalte rundt 50 bath... Den gangen var det ca 10 NOK... Som sagt, husker ikke prisen heelt, men var noe i den dur... Kjpte også mye solbriller da jeg var der.. De betalte jeg 20 bath for... Det tilsvarte, den gang, 4 NOK... Aner ikke hva kursen er nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå