FSOL Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Og ja jeg har gjennomsøkt forumet uten å finne noe... Problemet er at jeg ikke får noe som helst tvut på tven min. Har prøvd flere kabler, utganger på tven, msi drivere og nvidia drivere. Huker av i driverne for å fremtvinge tv (må man gjøre det) og prøver deretter å sende signalet ut til tven. Er det pal-b man skal bruke? Hadde et ti 4200 uten problemer med tv-ut. Er det annerledes måte å stille det inn i 6x serien? Håper det er noen som kan hjelpe. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 aaah fiksa det selv. Det var rett og slett kortet som stod i en posisjon slik at jeg ikke fikk kabelen ordentlig inn. Men fikk et nytt problem. Men det er ikke så nøye og kanskje umulig å gjøre noe med; dersom jeg har på dvd spilleren min som er koblet til tven via scart får jeg masse forstyrrelse i bildet. Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) [overflødig svar] EDIT: Ha, du var for rask for meg! BTW, har samme tingen med min dvd-spiller, kan ikke ha på begge samtidig. PS: Betyr nicket ditt Future Sound of London? Endret 6. juni 2005 av Clavain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå