magnusnilsen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Noen som vet hvor man får tak i GPS prog til Motorola e1000? :!: Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei, du har motorola e1000 du å?? jeg lurer på HVORDAN man overfører java spill/programmer med datakabel jeg,vet du det?? Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Heihei! Får telefonen om ei uke ca! Tenkte jeg skulle finne litt ut om den! Kan si ifra hvis jeg finner ut noe om overføringen, noen som har peiling på hvor man finner gps prog til motorolaen? Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 http://www.getjar.com/software/Motorola/E1...tions/Utilities Mange forskjellige java program til Motorola E1000:) Men mangler fortsatt GPS:/? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) http://www.getjar.com/software/Motorola/E1...tions/UtilitiesMange forskjellige java program til Motorola E1000:) Men mangler fortsatt GPS:/? Jeg har åpnet en egen tråd, får motorola programmer spill også videre.. Der kan du eventuelt legge nye linker PS: Også fint hvis noen vet HVOR man skal legge jar filer(programmer/spill), på minnekortet når man har minnekort leser Vet noen det,så tar jeg gjerne imot tips. Og til deg som får motorola e1000, den er kjempe bra det kan jeg love deg,,Gled deg,,Jeg har kjøpt et minnekort på 256 mb, til min. jeg kan anbefale den Jeg kan legge med et bilde jeg har tatt med den, så ser du kvaliteten( det var overskyet ute) Endret 7. juni 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Dominoo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hei! Jeg har overført java spill til min E1000 og fått de til å virke. Men husker ikke helt hvordan........ Man må iallefall overføre begge filene som følger med når man laster ned et spill, JAD filen (Game.jad) og JAR filen (Game.jar). Så går man på install new og installerer spillet med å trykke på JAR filen. Eller noe......hehe Helt enig i at E1000 er en helt rå telefon, har to!! Endret 10. juni 2005 av Dominoo Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) -- Fjernet da sitert innlegg er redigert -- Endret 10. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå