Gå til innhold

Maktsyke galinger?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-19 22:24, Blue Sky skrev:

data geeker er også homser?Ikkesant???

Sier på lan og holder på!Bare et skjul. Tipper vel også at alle dere er det. Fucking losers!!!Get a fucking life>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


 

Du skal ikke dømme, for da vil du selv dømmes!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-19 22:26, Pluto skrev:

Ha ha, ser for meg blue sky...en liten stakkars taper som har fått kjeft av mamma da han tisset i buksen atter en gang, og som må få ut sin aggresjon med å bruke bleien på tastaturet....


jeg synes synd på han :smile: tenk dere hvor mye han lider da folkens? tenk dere d!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:27, Blue Sky skrev:

dra til ******* hele gjengen. Trenger ikke deres fucking råd!!!!!Dere er tapere, og forblir det resten av deres liv. Snakker om at jeg ikke er sosial. Deres liv er data!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Fucking1 losers


 

Har du funnet Jesus?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:24, Blue Sky skrev:

data geeker er også homser?Ikkesant???

Sier på lan og holder på!Bare et skjul. Tipper vel også at alle dere er det. Fucking losers!!!Get a fucking life>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


 

12.jpg

 

sånne damer titta og tok nå jeg på under TG02.... (og ho på bildet var der ja...)

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-19 22:31 ]

Lenke til kommentar

Han gir ikke opp, gitt. Finn IPen hans, så nuker vi han. :wink:

 

Edit: Det ovenfor skulle liksom være en dårlig spøk. Jeg bommet tydeligvis på målet så det suste. Beklager.

 

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-19 23:13 ]

Lenke til kommentar

Kan noen si meg hva det er som skjer her???? Jeg mener, verre tråd enn dette har jeg til dags dato ikke sett her på forumet. Jeg trodde jeg hadde sett mye regelrett dritt her, men noe så usakelig som dette - det tar kaka!! Kan noen vennligst se til å få gjort noe med denne typen? Og hvorfor får sånne innlegg som dette lov til å ta opp plass på forumet i det hele tatt??

 

Hva har dette med data å gjøre i det hele tatt?????

 

Steng fyren ute for godt!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:27, Blue Sky skrev:

dra til ******* hele gjengen. Trenger ikke deres fucking råd!!!!!Dere er tapere, og forblir det resten av deres liv. Snakker om at jeg ikke er sosial. Deres liv er data!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Fucking1 losers


 

HaHAHAHA din ***** dritt unge! Hvem i **** har gitt deg lov til å komme hit å skrive "Geeeks drar ike noe damer med kviser!!!!!!11". Du er **** så trangsynt som en :???: kan bli! Du burde IKKE å ferdes på forum som dette, de passer simpelten ikke for dritt unger som deg. Kanskje jeg kan prate med deg igjen ETTER at du er ferdig med puberteten din frekke ****.

 

Du burde forresten se en psykiater for det temperemanget ditt! Du flamer, og ender opp med å drite deg selv ut så jævlig man kan. Stang huet i veggen og si: "smak på ****".

 

Sånn :smile: fikk lyst til å flame.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:27, Blue Sky skrev:

dra til ******* hele gjengen. Trenger ikke deres fucking råd!!!!!Dere er tapere, og forblir det resten av deres liv. Snakker om at jeg ikke er sosial. Deres liv er data!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Fucking1 losers


jeg ser du har problemer .. og jeg har løsningen ..

 

1: kjøp en pistol

2: lad den (helst dum-dum)

3: sikt den inn i munnen

4: og skyt...

 

løser alle dine problem ..

 

_________________

www.gfx-hysteria.com

7p7 = religion og et politisk parti!

 

[ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-07-19 22:42 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...